Rumusan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

RUMUSAN || Ingat lagi tak zaman sekolah mata pelajaran Bahasa Melayu...belajar buat rumusan graf..rumusan carta pai..dan sebagainya..ingat?..kalau tidak silap PC tidak lebih 150 patah perkataan..lebih tidak di kira dan tiada markah..itu dululah zaman PC sekolah..sekarang tidak pasti bagaimana formatnya..seirig waktu pasti banyak yang telah berubah*eh petang Jumaat boleh pulak ingat buat rumusan zaman sekolah..hehe*..

Berubah..ya hujung-hujung bulan Mei ini banyak pula undangan majlis walimatulurus dikhabarkan daripada kampung..baik sahabat en suami atau sahabat PC sendiri..acap kali telefon kampung setiap itu juga pasti mama sampaikan salam undangan majlis perkahwinan..*hujung bulan Mei ini bermulanya cuti sekolah hingga 12 Jun..alhamdulillah..anak-anak..adik-adik dapatlah awak-awak menyambut Ramadhan cuti sekolah..yeyy..*..maka ada yang mengambil kesempatan untuk bernikah..

Bukankah melakukan setiap amalan dan perkara baik secara berjemaah itu lebih berkat dan berganda pahalanya..baik pengantin baru atau pengantin lama yang sentiasa baru tempoh itu bukan ukuran..ambil kesempatan ini untuk gandakan amalan..*tapi janganlah bulan Ramadhan sahaja beria-ria berjemaahnya..bulan lain sepi lagi dingin dan hangit ya..PC jangan over pun kena amalkan juga..ok!jangan habuk pun tak ada..faham!*..

Cuti sekolah bakal bermula sebelum tibanya puasa..mungkin ibu bapa mengambil kesempatan ini untuk membuat persiapan raya untuk ahli keluarga..untuk memudahkan keadaan dan tidak mahu berasak-asak di penghujung puasa..terserah itu pilihan dan perancangan masing-masing..atau mungkin mahu membeli belah di luar kawasan sambil merancang percutian singkat...jom singgah SINI..harapnya dapat membantu..

*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Cuti sekolah dah bermula... tak lama lagi pula menjelmalah Ramadan al mubarak... tengah tahun yg padat. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul Bro KK...setuju...seronok adik adik sepupu PC...sibuk ajak mak ayahnya beli baju raya...hehe... :)

      Padam
Terbaru Lebih lama