Penyuntik Semangat

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum..


PENYUNTIK SEMANGAT || Kadang kita lemau macam keropok masuk angin..kadang tu macam biskut rendam air milo gayanya..*eh sedap tu..kegemaran beta..hahahahaha..*..mana mungkin kita mampu berdiri sendiri..yang pasti setiap tingkah dengan izin siapa???...Allah..ya pandai...pandang ke langit..semua bintang itu kalian yang punya..hehe..pinjam tengok sahaja ya..

Terima kasih daun keladi
Kalian memang baik hati
Tinggalkan jejak disetiap entri
Buat PC rasa dihargai

Yang tidak tinggalkan jejak PC mengerti
Singgah sahaja juga penyumbang pageview
Percayalah kalian sentiasa dihati
Memang sesungguhnya kalian woww

Sahabat suka mudah dicari
Sahabat duka lintang pukang lari
Ukhuwah kalian sangat bererti
Hanya yang melalui akan lebih mengerti 

Makan nasi guna sudu
Berulamkan timun cicah budu
Mari kita ziarah satu persatu
Moga silaturahim terus kukuh berpadu


Jemari ukhuwah April
1.The Kehalusan Kelembutan
Blogger Yana

2. KHIRKHALID.COM
Blogger KK

3. Siqahiqa
Blogger Siqah

4. karya Ku : Paridah Ishak
Blogger Kak PI

5. Hiphiphorray
Blogger Umie

>>Siapa pun yang sudi singgah ke blog PC...sangat PC hargai...TERIMA KASIH...hadiah indah daripada Allah..subhanAllah..alhamdulillah..
Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
Shark Kay
AUTHOR
May 3, 2016 at 8:53 PM delete

pantun PC mmg tiptop ler.
king of pantun ni.

Reply
avatar
Mazlan Othman
AUTHOR
May 3, 2016 at 9:29 PM delete

Kita cari kebaikan dari apa yang disiarkan untuk jadikan pedoman.
Kalau ada kelemahan jadikan sempadan dan pengajaran.

Reply
avatar
Farrah MF
AUTHOR
May 3, 2016 at 10:49 PM delete

Amboi, PC,..siap berpantun-pantun :)

Reply
avatar
Khir Khalid
AUTHOR
May 5, 2016 at 2:11 PM delete

Alhamdulillah tersenarai juga... t kasih PC dan tahniah juga buat rakan2 yg lain... :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 5, 2016 at 7:19 PM delete

SubhanAllah..alhamdulillah..biasa biasa je SK..kadang tu macam tak kena juga pantun PC..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 5, 2016 at 7:21 PM delete

Betul...terima kasih bro MZ..kita sama2 perbaiki diri..PC pun ambil ilmu daripada bloh kawan kawan juga...alhamdulillah :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 5, 2016 at 7:22 PM delete

Ecececeh....segan pulak PC... :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 5, 2016 at 7:25 PM delete

Alhamdulillah tahniah semua...terima kasih bro KK dan semua ukhuwah yang singgah di blog ini...syukur :)

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon