Mungkin Satu Solusi

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

MUNGKIN SATU SOLUSI ||Rasa ingin tahu itu biasanya berada pada darjah yang paling tinggi..tidak kiralah siapa pun kan..kalau tidak tiadalah istilah "stalker".."viral hot".."rating boom"..gara-gara semangat ingin tahu yang kadangkala terlebih had..yang sedih bila tidak kena pada tempat..kalau yang baik tiada halangan dipersilakan..

Rasa..ada macam-macam rasa..ada rasa yang membawa kita ke arah yang betul..ada juga rasa yang buat kita kurang elok pada pandangan orang lain..kadang tidak semua yang kita lakukan ikut rasa itu sudah cukup baik..sudah cukup sempurna..kerana pandangan orang juga perlu kita ambil kira untuk perbaiki diri..*pandangan yang baiklah..*..



Kalau kita rasa susah hendak berbuat baik..doalah minta Allah bantu kita..nanti bantuan Allah akan sampai kepada kita..bagaimana?..itu urusan DIA..

*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Amin Ya Rabb. Moga petunjuk dari Allah SWT akan sentiasa diberikan kepada kita dalam setiap situasi kita hadapi :')

    BalasPadam
    Balasan
    1. in sya Allah..amin..amin..amin...berharap sangat begitu adik :)

      Padam
  2. Berfikir sebelum kita melakukan sesuatu, jangan ikut rasa sahaja.

    BalasPadam
  3. Setuju sangat.. Ada sebab Allah hadirkan seseorang dalam hidup kita..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama