Mesti Ingat Seperkara Ini

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

MESTI INGAT SEPERKARA INI ||Hakikatnya begitulah..hidup ini satu perjalanan daripada Allah yang akan berakhir kepada Allah juga kelak...awalnya kita hidup dikandungan rahim si ibu bakal berakhir dikandung tanah..mati itu pasti..namun tetap menjadi rahsia Allah..

Bila-bila masa di mana-mana sahaja namun mampunya kita berdoa agar hidup mati dengan Islam dan iman..dan destinasi terakhir kita biarlah syurga nan indah..amin..


Kredit : http://www.islamghar.com/

Bukan sia-sia Allah hidupkan kita pada waktunya..dan ambil nyawa kita pada saatnya..hanya DIA yang lebih mengetahui..dan kita laksanakan tugas apa sewajarnya untuk kemaslahatan kehidupan dunia dan akhirat..amin..in sya Allah..

*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Mudah2an kehidupan kita sentiasa mendapat keberkatan dariNya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin...amin...amin...itulah harapan kita semua.. :)

      Padam
  2. Semoga kita semua sentiasa disinari cahaya hidayahNYA sepanjang kehidupan di dunia ini dan dapat menyampai kepadaNYA hingga ke akhirat kelak... aamiin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Subhana Allah..amin..harapnya begitulah...dan harapkan rahmatnya untuk ke syurga Nya kelak...

      Padam
  3. SEMOGA HIDUP KITA DIAKHIRI SEBAIKNYA.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama