Luar Jangkaan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

LUAR JANGKAAN || Sesiapa pun tidak mampu meramal apa yang bakal berlaku pada hari esok..."eh kita dah ada jadual la...dah lengkap semua..perfect tahu tak.."..baiklah alhamdulillah tahniah namun segalanya boleh berubah dengan hanya sehela nafas..jangan lupa DIA YANG AWESOME..DIA YANG SUPER POWER...ALLAH..ALLAH..ALLAH..*percayalah dalam pada berkongsi setiap entri di blog ini hakikatnya PC sendiri sedang perbaiki diri..memantapkan lagi keyakinan bahawasanya sandarkan semua padaNYA..*..

Berserah dengan usaha..redha disertai doa dan tawakkal daripada sekecil perkara hinggalah sebesar asbab..tidak perlu diluah pun Allah boleh mendengar apa yang terlintas di hati kita...Ya Allah itu Maha Mendengar...jadi lintaskan yang baik-baik juga kepada orang lain kerana pantulan kebaikkan itu akan datang kepada kita kembali..

Luar Jangkaan
Kalau kita buat baik dibalas dengan keburukkan..sabarlah..andai kita memberi susu dibalasnya racun..buaglah jauh-jauh rasa kecewa itu..adakala setiap kebaikkan itu akan hadir kepada kita etelah kita puas merasa pahit dan peritnya kepayahan..itu membuatkan kita lebih menghargai.

*terima kasih ukhuwah.
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

9 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. apa apa pun kita harus bersabar kan kak PC..setiap perkara pasti ada hikmahnya.. :) btw lame tak jenguk kak PC..hehehee...sorry busy..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul MK..sentiasa belajar bersabar..selagi boleh..selagi terdaya..bersabarlah...tak apa..bila ada kelapangan singgahlah ziarah kak PC ya.. :)

      Padam
  2. kita berkongsi sebenarnya untuk mengingatkan diri sendirikan PC, sesungguhnya Allah sebaik2 perancang kan

    BalasPadam
  3. hmm..betul tu kak pc. btw saye pun rasa agak kecewa sebenarnya.. bila ada sesetengah manusia yg kita sedikit pun tidak mengusik kehidupan mereka, tetapi cuba menyusahkan urusan kita. :( Tapi tak apalah.. Allah itu ada kan. huhu

    BalasPadam
  4. Kadang2 Allah menguji kita dgn sesuatu musibah supaya kita sentiasa mengingatiNya.

    BalasPadam
  5. Kita hanya mampu merancang, Allah jua yg menentukan segalanya...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama