Ingatkan Diri Selalu

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

INGATKAN DIRI SELALU ||Sesiapa pun tidak perlu menuding jari kepada orang lain dan wajarnya PC akui terhadap diri sendiri...sesungguhnya PC juga antara yang sering lupa...lupa bahawasanya Allah sentiasa memerhatikan hati kita...sentiasa menilai dan menyemak kualiti hati kita...setiap detik..

Ingatkan Diri Selalu

Betul kita perlu menjaga penampilan untuk lebih berkeyakinan..untuk lebih dihargai dan untuk memelihara maruah agar tidak dipandang selekeh oleh orang lain..*namun tidak semua orang itu menganggap yang tidak cantik itu hodoh..yang miskin itu jijik dan yang berkudis itu kotor*...terlalu ramai insan berhati mulia di muka bumi Allah SWT ini..percayalah..

Selain makanan yang perlu kita jaga kualitinya*halal dan suci*..pakaian juga wajar kita ambil berat akan halal dan sucinya untuk digayakan..lebih-lebih lagi ketika sedang beribadah kepada NYA..bersih belum tentu suci tapi suci dijamin bersih..

Moga Allah kurniakan kita semua kecantikkan dalaman dan luaran...amin..

*terima kasih ukhuwah...


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama