Sudah Cukup Hebatkah Kita

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم
Assalammualaikum..

SUDAH CUKUP HEBATKAH KITA ||Serba serbi yang kita miliki...peroleh apa yang dihajati..sudah cukup hebatkah kita..BELUM..dan sila jangan pernah ada rasa hebat pada diri..*eh PC ni dah kenapa...ya tak..suka hati la kalau orang lain nak rasa hebat...ko apa hal PC..jeles..sakit hati..dengaki..iri hati..ciskut aiskrim choki choki betullah..*sebaliknya sentiasa mensyukuri setiap rezeki daripada ILAHI..

sudah cukup hebatkah kita
Google Image

Semai rasa bersyukur itu lebih baik daripada tanam rasa hebat pada diri..kerana kehebatan itu sudah ada pemilik yang hakiki..jangan diambil tahta itu daripada empunyanya..Ya Muta'aliy(Allah Maha Memiliki Segala Ketinggian)

Allah berhak untuk menyempitkan dan meluaskan..jangan kerana kita tersilap langkah segala nikmat Allah ambil kembali...bukankah itu merugikan kita sendiri...jadi adalah lebih baik kita terus menjadi insan yang tawadhuk dan qanaah..in sha Allah..

Kalau kita lakukan sesuatu kerana DIA..in sha Allah Allah akan hadirkan pujian,,penghargaan dan ingatan daripada orang lain kepada kita  tanpa diduga..bukankah manusia ini perantara satu sama lain..itu adalah hadiah DIA untuk hamba yang dikasihi..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. perkongsian yg sangat baik. walaupun kita dh rasa diri kita dh cukup hebat, tapi ada yg lebih hebat daripada kita. Allah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. harapnya kita sentiasa ingat dan beringat bahawa hanya Allah yang PALING HEBAT..terima kasih :)

      Padam
  2. Bersyukurlah dengan apa yang kita miliki.

    BalasPadam
    Balasan
    1. moga dengan sifat syukur itu Allah gandakan lagi nikmat kita semua :) amin..

      Padam
  3. sentiasa tanam sifat bersyukur dalam diri. alhamdullilah untuk apa adanya :) Perkongsian yang baik kak PC :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih siqah..betul..kita sama2 terapkan rasa kesyukuran itu dalam diri :)

      Padam
  4. InsyaAllah terima kasih atas perkongsian dan peringatan kak

    BalasPadam
  5. Syukurlah... t kasih atas perkongsian nasihat dan peringatan ini PC

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama