Perbetulkan Sikit

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum..

PERBETULKAN SIKIT || Daripada cita-cita dan impian itu beserta dengan usaha barulah jadi kenyataan in sha Allah...kalau tak ada cita-cita...tak ada impian bagaimana untuk merangka kejayaan..semua Allah dah sediakan kita tinggal usahakan sahaja..sebab adatakdir yang boleh berubah dek usaha dan ada takdir yang sememangnya tetap..

Perbetulkan Sikit
Google Quotes

Berangan tak salah..percuma pun..tapi jangan berlebihan hingga lalai itu dah lain jadinya..senaraikan seberapa banya impian..cita-cita..cuba penuhi satu persatu...tak berjaya tidak semestinya terus gagal..berjaya bukan hari ini usaha esok terus berjaya..mungkin hari ini usaha...10 tahun akan datang baru nampak kejayaannya..masa itu yang Allah rasa kita patut kecapi kejayaan..maka berlakulah ia...maka BERSABARLAH..

*terima kasih ukhuwah..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. salam , agree .... yang penting kita jangan putus asa ...don't quit sampai achieve our dream or goal kan ? =)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum.. suka datang sini.. banyak kata motivasi untuk diri.. thanks selalu sharing :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikummusalam NR...terima kasih banyak ya...yang manfaat ambil...yang kurang itu dari lemahnya diri kak PC sendiri... :)

      Padam
  3. Berusahalah untuk menjadikan impian kita suatu kenyataan.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama