Kereta Katak???Itu Dululah...

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم
Assalammualaikum..



KERETA KATAK???ITU DULULAH || Bila kereta volkswagen melintas depan mata lancar saja mulut ni sebut.."baba kereta katak...kereta katak"..ayah kawan PC memang ada kereta volkswagen lama tu..dah duduk sekampung haruslah hari-hari nampak lalu lalang depan rumah..jadi hari-hari jugalah menyebut "kereta kataknya"...itu dululah..sekarang kenal dah..dah pandai sebut pun "volkswagen"..tapi kadang terbabas juga...huhu..

Volkswagen
Volkswagen 
Google image 


Volkswagen lama
Volkswagen Lama
Google image 

Lazimnya yang lama itu menjadi pattern..pengubahsuaian dilakukan mengikut kesesuaian semasa pasaran dan keperluan serta permintaan juga keselesaan..kepakaran teknologi juga penyumbang besar pada  inovasi yang berlaku..antaranya..

Volkswagen polo sedan
Volkswagen Polo Sedan
Google image 

Volkswagen beetle
Volkswagen Beetle 
Google image 

Volkswagen Eos
Volkswagen Eos 
Google image 

Kepakaran kalau betul caranya akan memberi banyak manfaat..terpulang pada individu untuk membuat pilihan mengikut citarasa yang diingini..tiada yang lama tiada yang baru..yang lama itu antik yang baru itu unik..

*terima kasih ukhuwah*



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. salam kak, yana pon masa kecik kecik panggil kette kattok, org ganu kan.. hahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul la..kalau tanya budak2 mesti sebut kereta katak..hihi...

      Padam
  2. KETA KATAK DULU DH MAKIN CANGGIH LA NI...

    BalasPadam
  3. Kereta katak dulu2 tu lebih femes dari yg sekarang... rasanya yg dulu tu mmg ramai yg pakai dan ada yg masih cantik smpi sekarang kan... bnyk nostalgia tu... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...kalau sebut volkswagen macam terpinga-pinga..cuba sebut kereta katak mau ketawa terbahak-bahak..siapa yang ada tu dah kira antik sangat... :)

      Padam
  4. aida suka beetle sgt2.
    tapi x mampu, mahal!
    mampu tgk ajer di jalan raya...

    BalasPadam
  5. Cantik kereta Volkswagen. Saya personally suka model Golf dan Arteon. Tapi yang penting pasal kereta, kita perlu maintain bateri kereta tayar kereta selalu ;D

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama