Jemari Ukhuwah Mac '16

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم
Assalammualaikum..

JEMARI UKHUWAH MAC  '16 ||Perlukah komunikasi dua hala?..di alam nyata atau di alam maya..pentingkah??..PERLU DAN PENTING..kerana daripada komunikasi yang baik kita mendapat pelbagai info atau maklumat..kita dapat pencerahan pada sebahagian kemusykilan..kita dapat memeperbaiki diri dan bertukar-tukar pendapat...jom singgah ke blog-blog ukhuwah yang rajin dan tidak jemu berkongsi ilmu...


Jemari ukhuwah mac '16
JEMARI UKHUWAH MAC '16

Jemari ukhuwah mac '16

Sudah lama juga sebenarnya PC mengikuti blog ini namun tidak tahu dimana silapnya PC setiap kali hendak meninggalkan jejak pasti tidak berjaya..alhamdulillah akhirnya berjaya juga berukhuwah dengan sifu motivasi program-program motivasi pembangunan sosial  ini...kepada yang sudah mengenali beliau alhamdulillah..kepada yang sedang mahu mengutip banyak ilmu jom JENTIK SINI..moga terus menjadi perintis..


Jemari ukhuwah mac '16

Suka membaca dan berkongsi setiap bahan bacaannya dalam entri yang disampaikan..alhamdulillah..sebarkan ilmu melalui blog..sangat terbaik ya Yana..moga teruskan amalan membaca itu sampai bila-bila..jom KENYET SIKIT SINI untuk lebih mengenali..hai cikgu Yana...

Jemari ukhuwah mac '16
SIQAH HUSSIN..seorang isteri..PC rajin singgah ke blog beliau yang simple dan santai..daripada setiap komen yang ditinggalkan beliau seorang yang ramah..alhamdulillah..jom kita terjah...moga success tau..

Jemari ukhuwah mac '16

Sekali singgah hati mula rasa gembira..kenapa?kerana banyak lontaran emosi yang dikongsi menggunakan bahasa-bahasa indah..KAK PARIDAH ISHAK..mempunyai karya-karya yang hebat..alhamdulillah..mari kita sama-sama hayatinya..moga terus berkarya ya kak PI..

Jemari ukhuwah mac '16

Ibu bekerjaya ini juga mengajar anak-anak dikejiranannya mengaji..mempunya 3 orang puteri kandung yang masin-masing sudah meningkat dewasa...
Kak zakie!!!!!!kucinggggggg..hihihihihi...sebagai yang dikongsi beliau geli pada kucing..hihihi..sabar ya kak..jom lah singgah ke TITISAN NURANI..

*TERIMA KASIH SEMUA UKHUWAH YANG TIDAK JEMU SINGGAH KE BLOG PC*

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

20 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. moga ukhuwah sesama blogger menjadi lebih erat =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. AMIN..AMIN..AMIN...BEGITULAH HARAPNYA DENGAN IZI NYA :)

      Padam
  2. Balasan
    1. ALHAMDULILLAH..SEMUA UKHUWAH PC BAIK-BAIK DAN RAJIN-RAJIN BELAKA..SYUKUR SANGAT :)..

      Padam
  3. Ukhuwah di alam maya yg sungguh indah kan PC

    BalasPadam
    Balasan
    1. SUBHANALLAH..SUNGGUH KAK..SUNGGUH INDAH..UKHUWAH INLAH HADIA DARIPADA ALLAH UNTUK PC DAN KITA SEMUA DI ALAM MAYA INI :)

      Padam
  4. bestnya melawat blog2 blogger ni sbb ada cerita kehidupan masing-masing, tips2 yg dikongsi seronok nak dibaca :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. BETUL TEPAT..LAIN BLOG LAIN ISINYA..BERBEZA CARA PERKONGSIANNYA DAN KETARA GAYA BAHASANYA..DARIPADA SITU KITA DAPAT INPUT YANG BANYAK DAN BERGUNA..ALAHMDULILLAH :)

      Padam
  5. Betul tu PC komunikasi dua hala perlu dan penting untuk eratkan ukhuwah sesama blogger ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. LEBIH MENGERATKAN SILATURRAHIM SESAMA KITA WALAU SEKADAR MELALUI PENULISAN.. :)

      Padam
  6. Siqah setuju dengan komunikasi dua hala. Kalau satu hala je, memang tak jadi apa. Suka baca blog kak PC. Banyak peringatan untuk kita bersama :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. BILA ADA KOMUNIKASI DUA HALA YANG MANA BOLEH PERBAIKI KITA PERBAIKI..YANG MANA SILAP KITA BETULKAN..PENDAPAT ORANG BERBEZA..DARI PERBEZAAN ITULAH KITA AMBIL INPUT YANG BAIK..TERIMA KASIH SIQAH..BLOG SIQAH PUN TIDAK KURANG HEBATNYA TAU..

      Padam
  7. percaya kpd cara communicate 2 hala.
    tu la cara yg betul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PENTING SEBENARNYA KOMUNIKASI 2 HALA..SANGAT PENTING...KIRA MACAM WIN WIN SITUATION LA KAN..TAKLAH IKUT PENDAPAT SENDIRI JE..HIHI..

      Padam
  8. Salam kakpc, moga terus semangat member I :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikummusalam yana...in sya Allah :)
      Yana juga..

      Padam
  9. Alhamdulillah, syukur PC.. Komunikasi 2 hala mmg sgt penting. Sungguh manis ukhuwah yang dibina.. Akak tumpang gembira.. Bila dapat kawan baharu mmg berbunga2 hati, seronok sgt.. Semoga ukhuwah kita berkekalan selamanya, inshaaAllah.. ;-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. SYUKUR SANGAT KAK...ALHAMDULILLAH..WALAU TIDAK KENAL SATU SAMA LAIN...SEKADAR DI ALAM MAYA BOLEH BERKOMUNIKASI SEOLAH BERBICARA DI ALAM NYATA..ALLHU..BESAR NIKMAT YANG ALLAH PINJAMKAN PADA PC...MOGA UKHUWAH KITA ANTARA SATU SAMA LAIN TERUS BERPANJANGAN DENGAN IZIN NYA :)

      Padam
  10. Alhamdulillah tersenarai... t kasih PC dan tahniah juga buat rakan2 lain yg tersenarai. Semoga ukhuwah sentiasa terjalin dgn sepenuh keberkatanNya... aamiin.. :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama