WEDNESDAY WORDLESS || BOLEH KETAGIH

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

WEDNESDAY WORDLESS || BOLEH KETAGIH

Keropok kering
Ada yang siap dipeketkan...ada juga yang timbang kilo..ada yang masin...ada yang sedang elok...goreng siap siap..inilah kudapan mengunyah waktu santai.. ^^

20 Komen untuk "WEDNESDAY WORDLESS || BOLEH KETAGIH"

Rumah kakak ni sejak anak dara kakak belajar di Unizar benda ini memang sentiada ada di dapur. Budak mengaji pun kadang dah malas nak makan.

betul betul..k!udapan waktu petang. pekena sekali teh o panas. =D

Kepok Ganu ke Klate nii? Ke keropok Johor? Hehe :P

itumah kecipring ya mbak. terbuat dari singkong, enak pastinya.

Keropok lekor lagi sedap kan?
Permohonan utk menjadi penaja GA abam kie masih dibuka. Sila wassap or SMS maklumat lanjut ke no 0129820100..TQ sbb berminat.

kami memang sentiasa ada stok keropok camni.

keropok keping kan? sedapnyaaaa

Salam kak,
yana yang hari hari makan pon tak puas kak :D

Ooo bila balik JB anak akk beli keropok kering ya buat ole ole....hihi....sira dengan lada kak...mesti anak anak tu teruja...hihi..

Kan...sebab ringan...tipis...makan tak rasa...alih alih habis..hihi...

Betul...ganti makanan ringan :)

Hihi...perak ana...tapi asal usulnya tidak diketahui...

Ni diperbuat daripada ikan KA...singkong tu ubikan..ni bukan...

Betul...yang banyak ikan...PC dengan suami suka keropok losong...hihi...

Mudahkan...bila ada tetamu pun senang juga...

Boleh jadi syok makan keropok...tak pandai jemu pulak akak ni yana...mungkin sebab suka la..hihi..

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top