S.A.B.A.R Itu Vitamin Juga

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

S.A.B.A.R ITU VITAMIN JUGA || Silap Adatlah Barulah Ada Rencahnya..masam manis kelat..begitulah rasa-rasa yang perlu kita telan dalam berusaha memaknakan dan mengertikan perjalanan kehidupan..sekurang-kurangnya di dunia peluang untuk kita berubah itu masih ada..in sha Allah..

Google Quotes
Google Quotes

Pada setiap usaha sertai dengan "persediaan"..bersedia untuk sabar..bersedia untuk tabah dan bersedia untuk terima hakikat..*tabah itu berat..sabar itu sakit..terima hakikat diluar jangkaan itu melukakan..tak tipu*..kuncinya jangan putus doa dan mengadu padanya..biar DIA YA BA'ARI(Maha Mengatur)uruskan..tidak semua yang kita hajati dan usahakan hari ini,,hari ini juga kita kecapi nikmat dan hasilnya..kerana adakala Allah tangguhkan seketika untuk memberi kita rasa nikmat pada satu saat yang betul-betul dirasakannya sewajarnya kita nikmati apa yang diusahakan..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Wah dah sudah agak lama tak komen di blog PC...Betul tu sabar itu adalah salah satu vitamin... :)

    BalasPadam
  2. Semoga kita dikurniakan dengan kesabaran yang bukannya mudah..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama