Bulan Ketiga Ditahun 2016

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

BULAN KETIGA DITAHUN 2016 ||Alhamdulillah dengan izinNYA kita melangkan ke bulan Mac..eh dah 1 Mac hari ini...yalah..gosok mata..garu dahi..tarik telinga..kenapa...tak percaya??..hihi..siapa yang lahir bulan ini..selamat ulangtahun kelahiran..selamat ulangtahun perkahwinan juga..yang sedang sibuk buat persiapan untuk menghalalkan hubungan..moga dipermudahkan Allah..amin..yang kurang sihat..ikhtiarlah kerana Allah tidak pernah menolak doa-doa hambanya yang tulus..tambah tolak darab bahagi..Ramadhan pun sudah semakin hampir..jom kita countdown...moga Allah beri izin kepada kita menemui RamadhanNYA..

March is coming
Google Image

Waktu itu milik Allah..kita hanya meminjamnya saja..apa yang kita gunakan..bakal berakhir kelak..moga ianya tidak berakhir dengan sia-sia..

Previous
Next Post »

9 comments

Write comments
ucing
AUTHOR
March 1, 2016 at 1:35 PM delete

Alhamdulilah..Ucing lahir bulan march ni ;) Sila Join segmen Teka Benda Uk2 untuk pencarian bloglist uk 2016.(^x^) miau..

Reply
avatar
March 1, 2016 at 1:48 PM delete

Baru semalam kakak berbual melalui telefon dgn anak kakak tentang ramadhan. Kena lebih kerap puasa sunat sebab ramadhan dah kian menghampiri kita.

Reply
avatar
lokman amirul
AUTHOR
March 1, 2016 at 2:39 PM delete

alhamdulillah di panjangkan usia....sat ja kan...xpercaya dh msok bulan 3...saya sentiasa sokong admin Pc

Reply
avatar
Yana Libra
AUTHOR
March 1, 2016 at 4:15 PM delete

nak puasa dah tak lama lg kan..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
March 1, 2016 at 8:46 PM delete

wah...ucing menghitung hari nak sambut birthday ya....in sha Allah nanti PC join ya..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
March 1, 2016 at 8:49 PM delete

betul kak..bila PC call baba mama..mesti mereka ingatkan pastikan semua hutang puasa dah selesai..hihihihi...alhamdulillah dah...sekejap je kan kak..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
March 1, 2016 at 8:50 PM delete

alhamdulillah..kan..terasa pantas waktu berlalu...syukur..Allahu terika kasih adik...kita saling sokong satu sama lain :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
March 1, 2016 at 8:51 PM delete

panjang umur 3 bulan lagi..amin..in sha Allah :)

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
March 4, 2016 at 10:59 AM delete

yes PC.
ramadhan da sgt dekat :)

Reply
avatar

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon