Merawat Hati

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

image
Google Image

MERAWAT HATI || Salam penghulu segala hari untuk ukhuwah semua..moga kalian diberi kemudahan pada setiap urusan yang direncana dari sisi lemahnya manusia..moga setiap apa yang menjadi takdir kehidupan akan dilalui dengan penuh kesyukuran...in sha Allah..amin..

Setiap hari kita wajar perbaiki diri..harus semak luaran juga dalaman..percayalah bukan PC berkata begini kerana ingin mengajar jauh sekali tahu segala..atau mendabik dada..nauzubillahiminzaliq..TIDAK YA!!!TIDAK SAMA SEKALI malahan TIDAK BERKALI KALI!!..kerana PC juga sedang belajar perbaiki diri..sedang berusaha melakukan apa yang disuruh tinggal apa yang dilarang seboleh mungkin..kita saling memerlukan satu sama lain..mungkin cara kita berbeza tapi matlamat kita sama..amin..

Sampai bila bila kita tidak mungkin jadi sempurna kerana kesempurnaan itu Allah punya..yang boleh kita lakukan perbaiki sedikit demi sedikit khilaf yang ada..moga Allah redhalah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Mengingatkan bukan bererti kita mendabik dada
    Sesama ummah itulah sebaiknya kerana kita semua sentiasa mahu menjadi yg terbaik.

    BalasPadam
  2. Allahumma Ya Affu Ya Ghoffar Ya Tawwab.... sama-sama kita memperbaliki diri ke arah kebaikan sis...

    BalasPadam
  3. Sama2 memperbaiki diri setiap hari InshaALLAH :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama