Wednesday Wordless || Memorial Tan Sri P.Ramlee

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Image

Image

Alamat

22,Jalan Dedap,Taman P Ramlee,
53000 Kuala Lumpur,Wilayah Persekutuan,
Malaysia.
17 Komen untuk "Wednesday Wordless || Memorial Tan Sri P.Ramlee"

x pernah ke situ lagi PC.
pasti imbau kenangan dulu dulu ekk?

Kakak ni sekadar melihat dari paparan kawan-kawan melalui blog
Jejak sana tak pernah lagi.

SAYA dulu hari-hari pergi ke sini, sebab saya kerja kat sini, sebelum ditukarkan ke cawangan lain.

kak ana pernah pergi sini dulu PC.. menarik gak rumah peninggalannya di Setapak.

Bunda pun tak pernah sampai lagi...dengar cerita kawan2 jer...

bila masuk je...rasa lain..hihi..rasa lebih dekat dengan seniman Tan Sri P Ramlee..sebab sejak kecil sampai sekarang tengok cerita lakonan beliau sajakan..

kak..sesekali boleh pegi kak..bawa anak anak...sebenarni memorial ni rumah arwah dulu..tu yang dijadikan memorial..

PC pun baru pertama kali pergi..kawan suami yang bagitahu..tu yang suami pun berkobar-kobar...

owh yeke....kerja di arkib ya...seronok datang sini...boleh tengok banyak barang peninggalan alahyarham..

wah yeke kak..bestkan..hihihi..suka pulak PC datang sini...

bunda..sesekali pegilah..seronok juga tau...

boleh anggap macam mini muzium la ana...hihihi...semua tentang Ta Sri P Ramlee dan Puan Sri Saloma..

waa. selain mengenang arwah, boleh menggamit kenangan zaman dulu..

ekin tak pernah lagi sampai ke sana... dalam tu semua barang2 p ramlee ke

Menarik...nanti pc bawa cik akakke situ ye..hihi

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top