#Wednesday Wordless Ke??

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 


#WEDNESDAY WORDLESS KE?? || Macam tidak je kan...hihi...cuti krismas yang lepas PC dan suami balik kampung yihaaa..alhamdulillah..bila balik kampung hujan sepanjang hari...jawabnya habiskan masa menyembang dengan baba mama dan bila balik rumah mertua macam tulah juga rutinnya...dah nak balik barulah terkedek kedek snap gambar bunga air tangan mama..hihi...bunga raya bunga kebangsaan..5 rukun negara 5 kelopak bunga raya...tapi sekarang dah banyak pokok bunga raya dikacuk...berkelopak kelopak dia..huhuhu..bff mama ni..kawan sembang pagi-pagi..

20 Komen untuk "#Wednesday Wordless Ke??"

Cantiknya.. saya suka yang warna kuning tu..

cantiknya..dulu ms murni sekolah rendah ada satu rumah jiran suka tanam macam2 jenis bunga raya..macam2 pesen corak dan warna..cantik sungguh..

Bunga raya ni..
Mengingatkan akak masa ambil peperiksaan SPM..
Bunga ni lah yg kena dilukis..
Buat keratan ringkas lagi..
Berbagai sudut kena lukis..
Tapi akak suka..

Seronok bila dapat sembang2 dgn mak ni PC..
Akak sekarang dah tak ada mak ..
Rindu nak sembang2 :(

rumah asha kt kg pun mcm2 jenis bunga raya ada...cantik

sekarang bunga raya ni macam dah ke arah kepupusan je..susah dah nak jmpe..

memang banyak bunga raya kacuk sekarang ni...

cantik yang pink tuuu...kelopak dia lahaiii...

Sebelum ni alhamdulillah banyak..tapi mama baru cantas...jadi baru nak bertunas dan berbunga semula...cepat merimbun..

Warnanya tu menarikkan...kadang yang rajin hinggap si rama rama..bukan main berjoget dia..

Akak ambil subjek pendidikan seni ya...wah berseni akak ni...tak apa kak...kita doakan mak akak tenang di sana...amin...

Kan asya...kalau demam daunnya berguna juga tu...

Betul...kalau pergi pasar...ada juga yang jual anak pokok bunga raya ni...tapi tulah...mahal...

Hahahaha....tak de maknanya akak ni nak Wednesday wordless nya...hihi...memang gagal la akak ni ana...tengok kawan kawan lain boleh je...

Kan mummy...nak dapat yang betul betul ori susah..yang 5 kelopak tu dah susah..

Hihihi...kelopaknya berkerinting..hihi...rama rama coet suka hinggap..berdating gaknya..selalu sepasang...kita perhati je..hihi..

Asalam PC ..terubat rindu kat mama anda kan...bunga raya memang cantik ..

Waalaikummusalam cikgu....alhamdulillah...selalu call je...hihi...lepas rindu nak sembang lama2 dan banyak2...dapat makan masakan mama..

cantiknyaa. harap suatu hari nanti masih diberi kesempatan nak tanam bunga kebangsaan kita ni

yes la PC. dia nak pelbagaikan produk bungaan.
but aida still suka bunga raya yg ori. yg asal :)

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH..

Back To Top