#Wednesday Wordless Ke??

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 


#WEDNESDAY WORDLESS KE?? || Macam tidak je kan...hihi...cuti krismas yang lepas PC dan suami balik kampung yihaaa..alhamdulillah..bila balik kampung hujan sepanjang hari...jawabnya habiskan masa menyembang dengan baba mama dan bila balik rumah mertua macam tulah juga rutinnya...dah nak balik barulah terkedek kedek snap gambar bunga air tangan mama..hihi...bunga raya bunga kebangsaan..5 rukun negara 5 kelopak bunga raya...tapi sekarang dah banyak pokok bunga raya dikacuk...berkelopak kelopak dia..huhuhu..bff mama ni..kawan sembang pagi-pagi..

Previous
Next Post »

20 comments

Write comments
January 6, 2016 at 12:29 PM delete

Cantiknya.. saya suka yang warna kuning tu..

Reply
avatar
Murni Alysa
AUTHOR
January 6, 2016 at 2:14 PM delete

cantiknya..dulu ms murni sekolah rendah ada satu rumah jiran suka tanam macam2 jenis bunga raya..macam2 pesen corak dan warna..cantik sungguh..

Reply
avatar
January 6, 2016 at 2:18 PM delete

Bunga raya ni..
Mengingatkan akak masa ambil peperiksaan SPM..
Bunga ni lah yg kena dilukis..
Buat keratan ringkas lagi..
Berbagai sudut kena lukis..
Tapi akak suka..

Seronok bila dapat sembang2 dgn mak ni PC..
Akak sekarang dah tak ada mak ..
Rindu nak sembang2 :(

Reply
avatar
Asya Atien
AUTHOR
January 6, 2016 at 2:25 PM delete

rumah asha kt kg pun mcm2 jenis bunga raya ada...cantik

Reply
avatar
kisah earty
AUTHOR
January 6, 2016 at 2:29 PM delete

sekarang bunga raya ni macam dah ke arah kepupusan je..susah dah nak jmpe..

Reply
avatar
Ana Fatihah
AUTHOR
January 6, 2016 at 2:59 PM delete

Banyak pulak word nyaa. Hihi

Reply
avatar
January 6, 2016 at 3:13 PM delete

memang banyak bunga raya kacuk sekarang ni...

Reply
avatar
January 6, 2016 at 3:17 PM delete

cantik yang pink tuuu...kelopak dia lahaiii...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 3:52 PM delete

Sebelum ni alhamdulillah banyak..tapi mama baru cantas...jadi baru nak bertunas dan berbunga semula...cepat merimbun..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 3:53 PM delete

Warnanya tu menarikkan...kadang yang rajin hinggap si rama rama..bukan main berjoget dia..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 3:55 PM delete

Akak ambil subjek pendidikan seni ya...wah berseni akak ni...tak apa kak...kita doakan mak akak tenang di sana...amin...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 3:55 PM delete

Kan asya...kalau demam daunnya berguna juga tu...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 3:57 PM delete

Betul...kalau pergi pasar...ada juga yang jual anak pokok bunga raya ni...tapi tulah...mahal...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 3:59 PM delete

Hahahaha....tak de maknanya akak ni nak Wednesday wordless nya...hihi...memang gagal la akak ni ana...tengok kawan kawan lain boleh je...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 4:00 PM delete

Kan mummy...nak dapat yang betul betul ori susah..yang 5 kelopak tu dah susah..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 4:02 PM delete

Hihihi...kelopaknya berkerinting..hihi...rama rama coet suka hinggap..berdating gaknya..selalu sepasang...kita perhati je..hihi..

Reply
avatar
Etuza Etuza
AUTHOR
January 6, 2016 at 7:33 PM delete

Asalam PC ..terubat rindu kat mama anda kan...bunga raya memang cantik ..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 6, 2016 at 8:59 PM delete

Waalaikummusalam cikgu....alhamdulillah...selalu call je...hihi...lepas rindu nak sembang lama2 dan banyak2...dapat makan masakan mama..

Reply
avatar
January 6, 2016 at 10:22 PM delete

cantiknyaa. harap suatu hari nanti masih diberi kesempatan nak tanam bunga kebangsaan kita ni

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
January 13, 2016 at 3:02 PM delete

yes la PC. dia nak pelbagaikan produk bungaan.
but aida still suka bunga raya yg ori. yg asal :)

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon