Virus Bersangka-sangka..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Image result for mengintai
Sumber google

Selamat berhari Sabtu ukhuwah..hari kedua ditahun baharu 2016..alhamdulillah..sihat?
Selawat buat mu wahai Rasulullah SAW..tunggu kami ummatmu ini di syurga..amin..

Menu apa hari ini yang dihidang dan terhidang..untuk diri sendiri mahu pun ahli keluarga tersayang..satu kepuasan bagi para isteri..ibu..kakak atau adik perempuan bila air tangan mereka dinikmati dengan selera..namun tidak dinafi air tangan suami..ayah..abang atau adik lelaki juga tidak kurang hebatnya..sesekali rasa air tangan mereka terbuka selera..alhamdulillah..tidak perlu yang hebat-hebat pun juadahnya yang penting masak dengan keikhlasan hati yang melimpah dengan kasih sayang..

Berjenama ke?harga?made in?..mulut bertanya sambil mata menjeling belek terteleng-teleng kepala..ahak..pernah lalui situasi ini?atau sekadar melihat sebabak dua dalam drama atau filem yang ditayangkan di televisyen mahupun pawagam..hihi..bersyukurlah andai tidak pernah melalui maka terhindar dari masalah terobek hati..mampu?silakan..rezeki berbeza-beza.. 
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama