Syamsul Yusof Mengganas Lagi??

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

SYAMSUL YUSOF MENGGANAS LAGI || Iman tidak dapat diwarisi dan diwariskan...tapi bakat boleh digilap...pengalaman boleh dikongsi..ilmu boleh juga sama-sama dipraktikkan..Sembilu..Maria Mariana..sinonim dengan Datuk Yusof Haslam..sekarang dua anak beliau Syamsul dan Syafik menurut jejak langkah ayah mereka..minat..bakat..in sha Allah boleh..air tangan baru suami kepada Puteri Sarah Liyana..MUNAFIK..

Image


PENGARAH muda, Syamsul Yusof kembali dengan menghasilkan filem terbaharu berjudul Munafik, setelah hampir empat tahun  berehat daripada bidang perfileman.

Filem yang bakal ditayangkan pada 25 Februari ini tercetus di atas sambutan luar biasa filem seram arahannya sebelum ini, Khurafat.
Bagaimanapun, kata Syamsul, filem seramnya kali ini diselitkan dengan nilai-nilai agama yang menjadikan filemnya itu lebih bermoral.
Baca kisah seterusnya di Sinar Harian

Pelbagai cara kita boleh berdakwah..tidak semesti bergelar ustaz atau ustazah...betulkan mentaliti kita...kerana walau kecil perkara baik yang kita sampaikan untuk kebaikkan bersama...itu juga dakwah..dan satu lagi yang PC rasa wajar kita ubah..sokonglah andai kita melihat wanita yang berusaha melabuhkan hijabnya..melonggarkan pakaiannya dan memelihara apa sewajarnya..jangan disinis ala ala ustazah..kerana mereka sedang mahu ikut apa yang Allah suruh..sensitif sedikit pada gurauan..dan jangan diherdik pada yang masih belum lakukan apa yang disyariatkan..siapa tahu kelak dia yang pertama melangkah ke syurga..
Previous
Next Post »

10 comments

Write comments
Azwar Syuhada
AUTHOR
January 18, 2016 at 8:21 PM delete

Menarik! Rasa dah lama tak tengok filem melayu.. hehe ;)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 19, 2016 at 11:17 AM delete

hihihi..kan..tapi biasanya raya nanti semua filem filem baru akan ditayangkan di televisyen azwar...tapi feel nya tak sama dengan pergi pawagam..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 19, 2016 at 11:18 AM delete

Waalaikummussalam....terima kasih Yana :)

Reply
avatar
Nao Mei
AUTHOR
January 19, 2016 at 6:14 PM delete

Wah...ada lagi filem terbaru ye...
Khurafat...seram pula nonton eh...
Filem dia ni memang banyak pengajaran pc

Reply
avatar
suhaila Johar
AUTHOR
January 20, 2016 at 6:17 PM delete

macam best ni..bakat anak muda..

Reply
avatar
January 21, 2016 at 9:53 AM delete

mesti best macam kurafat dulu

Reply
avatar
Sheila Adziz
AUTHOR
January 21, 2016 at 3:39 PM delete

macam best... thanks ngat pc info yg sgt membantu pengajian akak....

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon