Sampai Bila..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم



Selamat bersantai damai kawan-kawan..kepada yang merancang untuk berjalan-jalan meluangkan masa bersama keluarga berhati-hati ya..maklumlah cuti sekolah pun tidak lama lagi bakal berakhir..hargailah insan tersayang sebaik-baiknya..mewah itu bonus..sederhana itu juga boleh membahagiakan..in sha Allah..

Kerja..kerja..kerja..yang bekerja PC tidak lupakan  ya..selamat melaksanakan tugas dengan gigih dan ikhlas..walau pun kadang timbul masalah bila cuti dan waktu kerja tidak sama..percayalah adakala ketidak seragaman itu membawa lebih kemesraan bila bersama-sama sekali sekala..ada kemanisannya di situ..kadang-kadang kita tidak boleh ubah keadaan tetapi kita berusaha untuk lentur diri agar sesuai dengan keadaan..alah bisa tegal biasa..amin..

Melarikan diri daripada masalah bukan solusi terbaik..sebaliknya  hadapi dan carilah jalan penyelesaiannya sebaik mungkin..kenapa?mengapa?bagaimana?..sering menghantui kita..itu belum lagi bisikan-bisikan durjana di alam nyata atau halusinasi lagi..berat..berat..dan apabila berlarutan pastinya kita tertanya-tanya..sampai bila?..jawapannya selagi kita bernafas..selagi itulah..ok..tapikan kalau orang tanya sampai bila nak terjerumus dalam dunia blogger ini??haaaaa..cuba kongsi apa jawapan kawan-kawan sekalian..ecececehhhhh..PC?in sha Allah selagi suami izin..Allah izin..amin..

image
Google Image




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. erm... bagus btl tu pc... tp kalau nak buat ibadah kalau suami tak izin macamana...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tak silap PC kita boleh ingkar kalau apa yang suami suruh atau larang itu bertentangan dengan hukum Allah...maaf kalau PC silap kak...

      Padam
  2. buat sesuatu dengan ikhlas dan kita akan dpt razeki lebih daripada apa kita jangkakan~~

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama