Power Sangat..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Image result for power
Google Image

Mudah..ringkas..cepat..
Itulah yang paling disukai kita..serba serbi hendak pantas..bila terkeut-kemut..dirasakan kura-kura lebih cepat..masa itulah bagai bersap-rasap rambut..rentong jiwa raga...angin satu badan..jangan tegur takut ada yang kena seligi..jangan pandang belakang takut kopak gigi..sila istighfar..jangan tambah vitamin pada syaitonnirajim..

Bila lebih banyak ''in 1''..itulah yang dicari-cari..lebih banyak bahan dan khasiat maka semkin banyaklah yang tertarik kerana daya tarikkan itu menari-narik hati..betul tak..keinginan untuk mencuba sememangnya ada dalam diri manusia..cuma apa yang kita pilih untuk dicuba itulah yang perlu diambil kira dan diawasi betul-betul..pertimbangkan kesan jangka pendek dan jangka panjangnya ya..

Andai kita berbangga melihat banyaknya kelebihan hasil ciptaan manusia yang serba kekurangan...jangan kita lupa dengan LEBIH banyaknya keistimewaan PENCIPTA..main of power is Allah..super power is Allah..


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

11 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Terima kasih PC atas ingatan nie...baru smlm ditimpa sedikit dugaan dan ujian...rasa nak marah membuak2...huhuhu..baca blog PC nie baru dapat sedikit suntikan untuk bersabar... ;-)

    PC...kte ada hajat lain...kte tag PC untuk 1 pencarian nie...mari lah join PC..hihihi

    http://www.rianalittlecuties.blogspot.my/2015/12/pencarian-top-5-blogger-2016.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allahu...alhamdulillah...terima kasih...aah..terima kasih tag PC ya..PC dah join tadi...

      Padam
  2. Balasan
    1. POWER yang tiada langsung tandingannya...hanya DIA..

      Padam
  3. Yes it is ! In this world there's so many manipulated or speculating things by human . Eventhough it's painful to watch like attack on palestine , syria or in every islamic neither of middle eastern country . I feel like " Adakah saya selamat dunia dan akhirat" Am I safe with this circumtances ! . Hurm Only Allag Knows All . A muslim like myself , I don't use guns but the power of DOA to Allah swt it's my best weapon in our life . Nice article perdu cinta . Thumbs up ! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allahu..betul...DOA itu senjata kita umat Islam...mintalah in sha Allah Allah kabulkan..cuma bila dan bagaimana itu rahsia Allah..

      Padam
  4. Salam,
    setuju sesekali kita perlu lihat dalam dan belajar betapa besarnya Allah

    BalasPadam
  5. 3 in 1..hihi...
    Ya penting..ingat setiap langkah kita...Dengan izinNYA...
    insyaallah...pasti bahagia dunia akhirat

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama