Kelat Dan Manis 2015

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Perdu Cinta


Selamat petang ukhuwah semua..*senyum*..
Moga semua berada dalam situasi yang selesa dan gembira..alhamdulillah..amin..
Sakit itu lumrah..sesekali didatangi penyakit itu lumrah kita manusia yang hidup..Allah hendak ringankan sedikit dosa dosa kita..*fikirlah begitu untuk positifkan minda dan hati*..bersangka baiklah dengan Allah SWT..

In sha Allah lusa kita semua akan berada di tahun baharu 2016..subhanAllah..
Alhamdulillah pejam celik pejam celik PC sudah empat tahun berblog rupanya..bermula daripada kosong hinggalah hari ini..empat tahun berlalu..dengan izin suami..dengan sokongan kawan-kawan blogger dan moga diredhai Allah SWT setiap apa yang PC kongsikan..amin..perasaan takut?...sentiasa ada..ikhlas daripada hati ini..setiap kali hendak kongsi entry..takut mengguris hati yang membaca..takut ada yang rasa tidak selesa..terkadang hati berbelah bahagi..takut dambakan pahala tapi dapatnya dosa..Allahu..tidak semua boleh terima idea kita..tidak semua suka cara kita tapi bukan semua menolak kita..cuba dulu..lebihnya serah padaNYA..

Dunia blogger ini mengajar..makna kesabaran..itulah yang PC rasakan paling terkesan dihati..setiap hari belajar untuk perbaiki hati dan diri..apa yang PC kongsi itu semua daripada hati..untuk peringatan diri sendiri..suami selalu pesan.."sayang kongsi..sayang kena amalkan juga..dunia kita tanggung..akhirat kita jawab..jangan syok sendiri"..bila dengar macam itu..tersentak hati..percayalah PC sendiri sedang bertatih perbaiki diri dari kejahilanan dan kelalaian..cakap itu mudah..bercakap dan laksanakan itu sukar..dan kesukaran itu PC lalui..kelat dan manis silih berganti..moga PC dan kalian sentiasa dipermudahkan pada setiap urusan untuk menjadi insan yang hebat pada pandangan Allah SWT..amin..

**maaf entry kali ini luar biasa berjelanya..bila scroll..ffuyoooo..dah macam rumusan karangan..hihihi** 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. salam kak, yana pon sama kak, belajar dan terus belajar samapi jumpa Allah.

    BalasPadam
  2. setuju.... tapi....
    entry PC ni masih pendeklah..saya tak puas baca.
    btw TQ atas ingatan dan doa. :)
    semoga selalu dlam rahmatNya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allahu...terima kasih sudi baca..hanya Allah yang membalasnya dengan ganjaran kebaikkan..amin..dah panjang la ros..kesian yang membaca..hihihhi...

      Padam
  3. Alhamdulillah, perkongsian dari hati itulah yang sampai ke hati juga.. Semoga PC terus success di tahun baru ini..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama