Kali Ini....Pula....

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Image
Google image 

Kali ini pula 6 soalan daripada ADIK YAANIE
Alhamdulillah terima kasih adik...hihi..maaf akak PC tak perasan sampailah adik tinggal tag dichatbox..jom kita tengok apalah soalan yang adik Yannie tag untuk PC dan beberapa lagi blogger lain..

1. Kalau di beri peluang tukar nama. Nama apa yang anda hendak tukar?
♡TIADA.. in sha Allah masih tetap mengekalkan nama ini..nama ini hadiah terindah daripada babah dan mama..dengan izin Allah SWT.

2. Kucing or Rabbit?
♡kucing......yeyyyyy...rindu kucing di kampung...

3. Kalau anda menang RM1juta. Apa anda lakukan dengan duit tu?
♡Bawa babah mama,mak abah mertua tunai fardhu haji dan umrah..selebihnya bergantung pada situasi amal maruf..

4. Kenapa anda berblogging?
♡Berkongsi output..menambah input..in sha Allah..amin..lillahitaala

5. 3 benda kesayangan anda?
♡Semua yang Allah beri
♡Hadiah daripada keluarga
♡Semua kenangan

6. Negara yang ingin anda jelajahi?
♡Malaysia..eh..eh..macam tak jawab soalan kan..kan..tapi banyak lagi tempay menarik di Malaysia ni PC tak jelajahi lagi..


Moga ukhuwah kita semakin erat..
Previous
Next Post »

9 comments

Write comments
December 8, 2015 at 4:02 PM delete

Kalau dapat 1 juta tu PC..
Sedekah kat akak sama ye :D

Reply
avatar
December 8, 2015 at 5:48 PM delete

Boleh buat giveaway, segmen & contest untuk blogger dan selebihnya sedekah pada anak-anak yatim...anyway TAHNIAH!!!

check it out this--->http://www.myideakini.com/2015/12/giveaway-tamat-senarai-dan-keputusan.html

Reply
avatar
Etuza Etuza
AUTHOR
December 8, 2015 at 9:09 PM delete

hahah kucing jg kan PC terbaik

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
December 8, 2015 at 10:47 PM delete

in sha Allah apa salahnya kak..boleh kak...boleh..dengan rasa syukur PC beri kak..bukan sedekah tapi hadiah untuk akak..amin...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
December 8, 2015 at 10:54 PM delete

in sha Allah..amin..betul tu..betul..betul..alhamdulillah..terima kasih..syukkur sangat..rezeki..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
December 8, 2015 at 10:56 PM delete

dari kecil la cikgu PC dah terdedah dengan kucing..hihihi..dah biasa..bila kat rumah tak ada kucing rasa lain la pulak..

Reply
avatar
Diya Hanun
AUTHOR
December 8, 2015 at 11:44 PM delete

Jelajah Malaysia dulu, hehe..Malaysia pun best jgak.. ^_^

Reply
avatar
anajingga
AUTHOR
December 9, 2015 at 2:01 AM delete

betul tu PC kita pusing satu Malaya dulu kan hihi :)

Reply
avatar
December 9, 2015 at 12:30 PM delete

salam jawapan last tu best! malaysia, jujur cakap even terengganu pun tak habis jelajah lagi

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon