Baju Buah Berbulu Halus

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Pelbagai jenis buah buahan adalah salah satu nikmat di dunia ni..
Sedap..lazat..bukti kekuasaan Allah berkuasa mencipta dan menghidupkan apa saja..subhanAllah..

Image
Buah rambutan
Google image 

Image
Buah Kiwi
Google image 

Image
Buah Ciku
Google image 

Image
Buah Strawberry 
Google image 

Image
Buah Mentega
Google image 


Image
Buah Kundur
Google image 

Selain buah buahan berduri..ada juga buah buahan jenis berbulu halus pada kulit atau lurannya...Pastinya ada lagi buah buahan yang berbulu..ini yang dapat PC kongsikan..ada yang sudah semakin pupus..ada sesiapa lagi yang tahu sila kongsikan ye...tambah ilmu...

Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
December 17, 2015 at 12:57 PM delete

buah pic? hehehe Lissa suka pengang kulit buah yang lembut macam baldu :D

Reply
avatar
December 17, 2015 at 2:32 PM delete

Kat kampung FIL akak tengah musim rambutan PC..
Udah dibekalkan seguni oleh FIL..
Bagi pada jiran2 sekeliling rumah..
pastu ni akak dah dapat batuk..
Kok kok kok malam hari..

Reply
avatar
December 17, 2015 at 3:22 PM delete

Dalam banyak tu kakak tak pernah rasa buah mentega.
Boleh sapu kat roti ke PC?

Reply
avatar
Sheila Adziz
AUTHOR
December 17, 2015 at 7:20 PM delete

buah-buah yg sedap semuanya... buah rambutan klu makan sekilo tak perasan...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
December 18, 2015 at 7:04 AM delete

Hihihi...kan lissa...lembut je...macam selimut...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
December 18, 2015 at 7:06 AM delete

Wah bestnya kak...buang kulit...masuk dalam tupperware..simpan dalam peti ais...macam laici kak...kesian akak...betul kalau lebih makan memang batuk...kalau PC jadi gatal tekak...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
December 18, 2015 at 7:07 AM delete

PC pun tak pernah makan kak...cuma dengar je...teringin juga nak rasa...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
December 18, 2015 at 7:08 AM delete

Betul kak...dulu rambutan tak ada harga kak..sekarang mahal kak...

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon