10 Soalan Berikutnya By Blogger Adik Karimah Zulkafali

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Eh..eh..PC ditag lagilah..alhamdulillah..terima kasih adik comel
Baiklah akak PC jawab ya..in sha allah..mungkin dengan soalah dan sedikit jawapan ini ukhuwah untuk saling mengenali bertambah eratkan..

10 soalan yang diajukan 
^
^
Pendapat anda tentang blog saya -http://theonlygirl98.blogspot.my/-
comel.kemas.suka sangat tengok bunga bunga putih..bunga daisy ya..*maaf kalau silap ya dik*

Jenis bacaan yang anda minat untuk baca.
Novel ilmiah yang bukan berteraskan cinta terhadap manusia dan dunia semata mata.

Kenapa persahabatan lagi penting daripada percintaan?
Kerana persahabatan boleh bertukar kepada percintaan sedangkan percintaan tidak boleh bertukar kepada persahabatan melainkan perpisahan.Tapi..tapi..tapi..tidak dinafikan ada juga segelintir percintaan bertukar menjadi persahabatan.
 Masyarakat sekarang kurang sifat malu dalam diri. Pendapat anda?
SubhanAllah.Merisaukan.Mungkin sesetengah daripada kita terlupa ada mata yang sedang melihat(sesama manusia) dan ada pandangan yang sentiasa memerhati(Allah SWT) manakala ada malaikat yang sentiasa mencatat setiap perbuatan.Kita sama sama doakan.

Makanan menggembirakan. Tapi taknak gemuk. Macam mana ek? Haha XD
Hihihihi..berpada pada ketika memilih makanan..cuba ikut sunnah..berhenti makan sebelum kenyang..tapi lazimnya kita tewas dengan nafsukan..ermmm nyam..nyam...kena eksesais nampaknya ni.. :)
Tips untuk jadi blogger berjaya ape ek?
Allahu..PC pun masih bertatih..masih perlu banyak belajar lagi untuk jadi blogger berjaya..beberapa perkara yang boleh PC kongsi antaranya
*sabar.*semangat.*ikhlas.*luruskan niat.*ikutresam padi semakin berisi semakin menunduk.

Apa azam 2016?
Moga LEBIH isiqhomah dalam amal maruf..amin..

Cita'cita? Dan apa usaha anda untuk capai cita'cita anda ?
In sha Allah berhajat nak jadi ummi..amin..du'a kan...ya..subhanAllah.

Yang mana lebih suka? Hubungan jarak dekat or hubungan jarak jauh. Sebab?
Kedua duanya PC dah lalui..alhamdulillah..setiap satunya ada lebih dan kurangnya yang tersendiri..yang utama pengalaman itu akan jadi guru terbaiklah..

Blog paling awesome?
Semua follower Perdu Cinta..dan semua blog yang Perdu Cinta ikuti..yes..paling awesome.lillahitaala.

Image
Google image

Tag : Blog Ukhuwah
16 Komen untuk "10 Soalan Berikutnya By Blogger Adik Karimah Zulkafali"

in shaa Allah pc,
teruskan berdoa, usaha ikhtiar dan tawakal. yakin dengan Allah, pasti semuanya mjndi nyata aamiin
saya doakan dr jauh..

ntah kenapa rasa happy je baca jawapan2 pc ni. semoga pc selalu dalam peliharaanNya dan moga cita2 dimakbulkan ..Amin :)

sejuk hati membaca jawapan dari PC...^_^

amin..doa ibu bapa..saudara mara..rakan rakan..semua adalah kekuatan PC..PC takmampu balas..tapi PC sentiasa berdoa walau di mana kalian berada moga Allah permudahkan urusan kalian dunia akhirat..

amin..moga ros..PC dan kita semua sentiasa dalam lindungan kasih sayang Allah SWT kan..amin..dunia akhirat..terima kasih ya sentiasa support PC..

subhanAllah..alhamdulillah..terima kasih SA..terima kasih support ye..

Marsha doakan cita-cita PC tercapai..Aamin

Cik akak gerak nak bwrkawad ni..hihi..
Jawapan yang penuh dengan ketulusan hati

Assalam kak pc :)
Semoga impian dan cita cita akak Allah makbulkan :)Aamiin

Amin...amin..amin...*sebakrasa hati*terima kasih ukhuwah..

Kawad elok2 cik akak...tq cik akak..

Waalaikummusalam yana...amin...amin...amin..tq yana... :)

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top