Warna Warni..

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Ada jalan yang luas dan lurus
Ada juga jalan yang kecil,sempit dan berliku
Sepanjang mengembara di muka bumi Allah ini sebagai hamba
Pastinya kita merasai dan melalui setiap jalan tersebut untuk meneruskan kehidupan..
Beribu jejak bermula daripada satu langkah yang kecil..


Image
Google image 

Tag : Motivasi
15 Komen untuk "Warna Warni.."

Biar apa pun langkah dituju pastikan kebaikan yg mahu dilakukan.

100% sokong akak PC... Walaupun kita melalui pelbagai ujian tapi itulah hakikat sebuah kehidupan samada kita suka atau tak.. :)

liku-liku kehidupan yang mematangkan kita... :)

setuju kak, macam macam kita tempuhi kat dunia ni semuanya mengajar kita sesuatu

Semuanya bermula dari langkah kecil..

Itu yang terbaik dan sebaik baiknya :)

Terima kasih..betul..nak atau tidak...suka atau tidak mesti tempuhikan.. :)

Betul yana...tiada yang sia sia daripada Allah :)

Hehe...taaaa...tih...taaa..tih...dan bila dewasa kita juga bertatih untuk terus berjalan ke hadapan kan aiza :)

Meskipun hanya satu langkah kecil, boleh bawa impak besar dalam hidup kita :)

Kita semua bermula dengan langkah yang kecil dan semoga langkah kita akan terus berkembangberkembang untuk meneruskan kehidupan yang penuh rintangan..

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH..

Back To Top