Warna Warni..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Ada jalan yang luas dan lurus
Ada juga jalan yang kecil,sempit dan berliku
Sepanjang mengembara di muka bumi Allah ini sebagai hamba
Pastinya kita merasai dan melalui setiap jalan tersebut untuk meneruskan kehidupan..
Beribu jejak bermula daripada satu langkah yang kecil..


Image
Google image 

Previous
Next Post »

15 comments

Write comments
Kakzakie
AUTHOR
November 12, 2015 at 9:52 AM delete

Biar apa pun langkah dituju pastikan kebaikan yg mahu dilakukan.

Reply
avatar
Shikin Razali
AUTHOR
November 12, 2015 at 10:23 AM delete

100% sokong akak PC... Walaupun kita melalui pelbagai ujian tapi itulah hakikat sebuah kehidupan samada kita suka atau tak.. :)

Reply
avatar
Atie Yusof
AUTHOR
November 12, 2015 at 11:16 AM delete

liku-liku kehidupan yang mematangkan kita... :)

Reply
avatar
November 12, 2015 at 4:19 PM delete

setuju kak, macam macam kita tempuhi kat dunia ni semuanya mengajar kita sesuatu

Reply
avatar
Mizz Aiza
AUTHOR
November 12, 2015 at 5:05 PM delete

Semuanya bermula dari langkah kecil..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 12, 2015 at 5:14 PM delete

Itu yang terbaik dan sebaik baiknya :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 12, 2015 at 5:14 PM delete

Terima kasih..betul..nak atau tidak...suka atau tidak mesti tempuhikan.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 12, 2015 at 5:15 PM delete

Jadi guru terbaik kan kak :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 12, 2015 at 5:16 PM delete

Betul yana...tiada yang sia sia daripada Allah :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 12, 2015 at 5:17 PM delete

Hehe...taaaa...tih...taaa..tih...dan bila dewasa kita juga bertatih untuk terus berjalan ke hadapan kan aiza :)

Reply
avatar
Farrah MF
AUTHOR
November 13, 2015 at 10:56 AM delete

Meskipun hanya satu langkah kecil, boleh bawa impak besar dalam hidup kita :)

Reply
avatar
Mardiah Diana
AUTHOR
November 14, 2015 at 7:30 PM delete

Kita semua bermula dengan langkah yang kecil dan semoga langkah kita akan terus berkembangberkembang untuk meneruskan kehidupan yang penuh rintangan..

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon