Setuju..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Image
Google image 

Yang melemahkan semangat
"Yang melemahkan semangat ada dua perkara.
Pertama prasangka,kedua hati busuk"-Prof Dr.HAMKA

*******************************************************
Tawarkan dengan zikrullah.In sha Allah 
PC yakin kita semua boleh lakukan
Mahu atau tidak..terserah pada hati dan diri
PC juga sedang heartwash
Previous
Next Post »

19 comments

Write comments
Efa Othman
AUTHOR
November 4, 2015 at 8:54 PM delete

Insya Allah..pokok pangkalnya pd hati masing2 kan...

Reply
avatar
kakyon
AUTHOR
November 4, 2015 at 9:18 PM delete

nauzubillah...jauhkan lah kita dari kalangan orang yg memiliki sifat tersrbut..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 4, 2015 at 9:26 PM delete

Hati tu macam jentera..betul kak..setuju :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 4, 2015 at 9:29 PM delete

Amin...harapnya begitu... :)

Reply
avatar
November 4, 2015 at 10:32 PM delete

nangis, susahnya nak kikis rasa macam tu :(

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 4, 2015 at 10:39 PM delete

Sangat susah sebenarnya yana.... :(

Reply
avatar
anajingga
AUTHOR
November 4, 2015 at 11:42 PM delete

minta dijuahkan kedua2 sifat itu dari kita semua kan PC :)

Reply
avatar
Etuza Etuza
AUTHOR
November 4, 2015 at 11:46 PM delete

asalam PC..minta maaf ya..late bagi email..amohdazali263@gmail.com ..terima kasih..emailkan alamat ya dan no phone

Reply
avatar
Etuza Etuza
AUTHOR
November 4, 2015 at 11:48 PM delete

sentiasa bersangka baik, semua akan baik tu PC

Reply
avatar
Nao Mei
AUTHOR
November 5, 2015 at 8:21 AM delete

alamak..bang ben komen...hihi

betul tu pc
perkongsia yang menarik

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 5, 2015 at 8:27 AM delete

sangat2 minta dijauhkan kak ana..takut :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 5, 2015 at 8:28 AM delete

waalailkummussalam Cikgu..tak apa..alhamdulillah PC dah emailkan alamat pada cikgu ye..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 5, 2015 at 8:29 AM delete

amin..amin..amin abg ben :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 5, 2015 at 8:31 AM delete

cik akak pun komen juga..hihi.. terima kasih cik akak :)

Reply
avatar
November 5, 2015 at 10:20 AM delete

InShaaAllah.. sama-sama kita neutralkan hati :D

Reply
avatar
Atie Yusof
AUTHOR
November 5, 2015 at 11:59 AM delete

setuju 100% ... moga hati2 kita semua dijauhkan dari sifat2 di atas:)

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon