Masa Yang Terus Berlalu..

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Syukur atas setiap nikmat.
Alhamdulillah.

Selamat bertugas bagi yang bekerja..selamat bercuti bagi yang mengambil cuti..balik kampung..atau mengisi waktu cuti dengan melancong ke destinasi idaman..*wahh*
Sempena sambutan Deepavali esok..pastinya ramai yang mengambil peluang untuk bercuti panjang sedikit..tapi bagi calon calon SPM..teruskan fokus ok..

Hehe..sunyi..jiran jiran balik kampung..eh PC tak balik kampung ke??*perasan,,macam ada yang tanyakan balik kampung ke tidak*
In sha Allah hujung bulan..owhhh rindu baba mama..abah mak..huhu sekaligus memenuhi undangan majlis perkahwinan sepupu...bila seorang demi seorang adik adik sepupu kahwin...buat PC sedar..PC semakin dimamah usia.hukhukhuk...alhamdulillah..

Rindu zaman kecil kecil main pondok pondok sama sama..main nyorok nyorok bawah dapur kayu*hitam baju akak dik kena arang tempurung..mama jeling je*..pantas masa terus berlalu..sekarang masing masing sudah menggalas tanggungjawab..yang lelaki dah jadi suami...yang gegirl dah jadi isteri...syukur..kami sepupu jarang jumpa bila jumpa bercakap macam masing masing pegang mikrofon..

Image
Google image 

19 Komen untuk "Masa Yang Terus Berlalu.."

Assalamu'alaikum PC,

tak balik kampung ke? :P

Kalau tak balik kampung pun rehat je kat rumah layan teman Blogger ..;)

dulu kecik2 ade main kahwen2 tak mak PC tuuu., hehe2

semakin hari semakin dikejar usia kan PC

chilhood memory yg tiada ganti :)

Selamat bekerja PC.... zaman teknologi skang PC hopefully, time jumpa nikmati sebaiknya silaturahim....

zaman main pondok2 memang best..tersenyum sendiri bila kenangkan..hehe

majlis majlis macam ni la mengeratkan hbgn family kalau tak jarang dan payah nak jumpa

Waalaikummusalam..hehe..eh tanya..in sya Allah balik..hujung bulan..amin :)

Yeyyyy pun boleh juga...rutin tu ucing...hehe..kutip ilmu :)

Ada wak..tapi pengantin lelaki PC tak suka sepupu ke atau kawan2 ke..biasanya pengantin kelakinya teddy bear atau buah durian atau buah kelapa...hahahaha...

Betul la KG..Allahu..pantasnya rasa..

Betul sebab nak jumpa susah..bila dah jumpa..boleh kecoh jadinya.. :)

Kan...setuju..masa tulah gaduh..merajuk..tarik2 baju.. huhu :)

Betul..dah macam reunion jadinya yana :)

Selalu cik akak ingat..masa sentiasa memcemburui kita..

rindu zaman kanak-kanak dulu.. waktu-waktu belum moden.. hee

Ada masa, langsung balik. Rugi kalau tak balik.

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH..

Back To Top