Masa Yang Terus Berlalu..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Syukur atas setiap nikmat.
Alhamdulillah.

Selamat bertugas bagi yang bekerja..selamat bercuti bagi yang mengambil cuti..balik kampung..atau mengisi waktu cuti dengan melancong ke destinasi idaman..*wahh*
Sempena sambutan Deepavali esok..pastinya ramai yang mengambil peluang untuk bercuti panjang sedikit..tapi bagi calon calon SPM..teruskan fokus ok..

Hehe..sunyi..jiran jiran balik kampung..eh PC tak balik kampung ke??*perasan,,macam ada yang tanyakan balik kampung ke tidak*
In sha Allah hujung bulan..owhhh rindu baba mama..abah mak..huhu sekaligus memenuhi undangan majlis perkahwinan sepupu...bila seorang demi seorang adik adik sepupu kahwin...buat PC sedar..PC semakin dimamah usia.hukhukhuk...alhamdulillah..

Rindu zaman kecil kecil main pondok pondok sama sama..main nyorok nyorok bawah dapur kayu*hitam baju akak dik kena arang tempurung..mama jeling je*..pantas masa terus berlalu..sekarang masing masing sudah menggalas tanggungjawab..yang lelaki dah jadi suami...yang gegirl dah jadi isteri...syukur..kami sepupu jarang jumpa bila jumpa bercakap macam masing masing pegang mikrofon..

Image
Google image 

Previous
Next Post »

19 comments

Write comments
November 9, 2015 at 1:11 PM delete

Assalamu'alaikum PC,

tak balik kampung ke? :P

Reply
avatar
Ucing
AUTHOR
November 9, 2015 at 2:47 PM delete

Kalau tak balik kampung pun rehat je kat rumah layan teman Blogger ..;)

Reply
avatar
tiga lalat
AUTHOR
November 9, 2015 at 3:04 PM delete

dulu kecik2 ade main kahwen2 tak mak PC tuuu., hehe2

Reply
avatar
kak gojes
AUTHOR
November 9, 2015 at 3:38 PM delete

semakin hari semakin dikejar usia kan PC

Reply
avatar
ros nordin
AUTHOR
November 9, 2015 at 3:47 PM delete

chilhood memory yg tiada ganti :)

Reply
avatar
Sheila Adziz
AUTHOR
November 9, 2015 at 4:03 PM delete

Selamat bekerja PC.... zaman teknologi skang PC hopefully, time jumpa nikmati sebaiknya silaturahim....

Reply
avatar
November 9, 2015 at 4:59 PM delete

zaman main pondok2 memang best..tersenyum sendiri bila kenangkan..hehe

Reply
avatar
November 9, 2015 at 5:06 PM delete

majlis majlis macam ni la mengeratkan hbgn family kalau tak jarang dan payah nak jumpa

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 9, 2015 at 7:09 PM delete

Waalaikummusalam..hehe..eh tanya..in sya Allah balik..hujung bulan..amin :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 9, 2015 at 7:10 PM delete

Yeyyyy pun boleh juga...rutin tu ucing...hehe..kutip ilmu :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 9, 2015 at 7:12 PM delete

Ada wak..tapi pengantin lelaki PC tak suka sepupu ke atau kawan2 ke..biasanya pengantin kelakinya teddy bear atau buah durian atau buah kelapa...hahahaha...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 9, 2015 at 7:12 PM delete

Betul la KG..Allahu..pantasnya rasa..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 9, 2015 at 7:14 PM delete

Betul sebab nak jumpa susah..bila dah jumpa..boleh kecoh jadinya.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 9, 2015 at 7:15 PM delete

Kan...setuju..masa tulah gaduh..merajuk..tarik2 baju.. huhu :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 9, 2015 at 7:16 PM delete

Betul..dah macam reunion jadinya yana :)

Reply
avatar
Nao Mei
AUTHOR
November 11, 2015 at 12:40 AM delete

Selalu cik akak ingat..masa sentiasa memcemburui kita..

Reply
avatar
November 11, 2015 at 8:16 AM delete

rindu zaman kanak-kanak dulu.. waktu-waktu belum moden.. hee

Reply
avatar
November 17, 2015 at 7:44 AM delete

Ada masa, langsung balik. Rugi kalau tak balik.

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon