Terlajak pedas berapI

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Image
Google image 

|Terlajak pedas berapi|
Ada orang suka makan pedas..sekali suap nasi dua biji cili dikunyahnya..orang lain dah lebam mata putih berendam dalam kolah gara gara pija dan kepedasan..dia..eh..steady tahap spiderman..sado dan seksi..opssss.. -_~ hehehe..*tak pedas tak sedap.pedas itulah pembuka selera,,tapi berpada pada..kesihatan perlu juga dijaga..owh buasir..krik,,krik,,*

Jangan dijadikan isu untuk memerli atau gurauan kasar..hormati citarasa orang..ingat nak bergurau ada adabnya lebih lebih lagi dikhalayak ramai..daripada terusan merapu..daripada terusan berjenaka kosong..ubah ke arah yang lebih positif..terlajakkan pedas berapi itu pada kata kata semangat..jadi obor dan sumbu pada orang lain untuk maju ke hadapan dan bukannya mundur jatuh terduduk.kita suka..ye dia tersenyum..namun belum tentu hatinya juga begitu..



Previous
Next Post »

9 comments

Write comments
anajingga
AUTHOR
October 5, 2015 at 8:18 PM delete

dalam tu PC, terlajak pedas maksudnya bukan sekadar pedas di makan kan :)

Reply
avatar
Mardiah Diana
AUTHOR
October 5, 2015 at 8:29 PM delete

Salam singgah sini PC....terlajak pedas sampai berapi tu terus berusaha bersungguh sungguh sampai maju kehadapan...

Reply
avatar
October 5, 2015 at 10:17 PM delete

setuju tu kak, nak perli pun cover la, ni main cakap jer, tak pandang kiri kanan dah

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
October 6, 2015 at 2:52 AM delete

Setiap entry Pc Penuh makna tersirat yang buatkan otak ligat berputar..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
October 6, 2015 at 10:45 AM delete

Aah..betul tu...pandai kak ana..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
October 6, 2015 at 10:46 AM delete

Harapnya begitulah..jangan berhenti sekerat jalan..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
October 6, 2015 at 10:47 AM delete

Hehe...sebab tulah lebih baik diam..dalam ketawa tak pasal dapat dosa..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
October 6, 2015 at 10:47 AM delete

Hehe...alhamdulillah terima kasih MF..

Reply
avatar
Dunia Zumal
AUTHOR
October 6, 2015 at 5:45 PM delete

Biar berapi beri motivasi jangan berapi dalam mengeji kan ^-^

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon