KemampuaN

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Kemampuan
Google image 

{●} kemampuan {●}

Alhamdulillah syukur..tidak perlu tunggu dapat apa yang kita hajati baru hendak bersyukur..no!..bersyukurlah sentiasa.dah pun 1 September 2015..

PC tahu kelebihan diri sendiri..PC lebih lebih lagi tahu kelemahan diri yang lebih menimbun daripada kelebihan..*fakta!full stop*. .ya itu penilaian kendiri..dah bila kendiri itu terkadang perasan yang terlebih longgoknya*Allah jauhkan rasa rasa hitam dihatiku*..bibir lidah mulut boleh menipu..*cover...cover*..tapi penilaian orang lain..ermmm sila tapis hingga penurasan yang paling A..pendapat biasanya yang molek molek..kritikan biasanya yang sompek sompek..lihat siapa yang beri pendapat...ambil tahu siapa yang mengkritik..ini penting..

Kita tidak akan tahu dalam erti sebenar potensi diri baik dari sudut kekuatan atau kelemahan..hinggalah perlu melalui saat saat genting..nyawa nyawa ikan buntal..hihi..*ikan buntal tu beracun..buang racun boleh makan,bissmillah dulu*..bila kita berjaya harungi kesukaran yang paling perit lagi sakit..yang menyesak dan menyenakkan jiwa dan minda..in sya Allah kita akan lebih terbuka *jangan sengaja suka suka buka*dan redha menempuhi dugaan..kenapa ada susah senang,,sihat sakit,,bahagia derita,,KERANA ADA SYURGA YANG MAHAL DAN NERAKA YANG LAPARKAN KAYU ARANG DARIPADA JASAD MANUSIA..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. alhamdulillah, buat mengikut kemampuan..

    BalasPadam
  2. Kelebihan disyukuri dan kekurangan diredhai. Disamping itu sentiasa berusaha meneroka kejayaan dlm hidup dan kehidupan.

    BalasPadam
  3. Jadilah diri sendiri..kalau KG la..tak payah melebihi kemampuan diri

    BalasPadam
  4. @shameel Iskandar
    Allahu..amin..amin..itulah yang terbaik dan sebaiknya..

    BalasPadam
  5. @kak gojes
    ukur baju dibadan sendiri..itu lebih baik kan KG..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama