Fasa demi fasA

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Fasa demi fasa

:: fasa demi fasa ::

Tidak semua yang kita rancang menjadi.
Tidak semua yang kita lakukan berhasil.
Bersabarlah.

Bukan setiap kehendak itu berguna
Bukan setiap keperluan itu terbaik 
Redhalah

Tidak lengkap bukan bererti tidak sempurna
Tidak sempurna tidak bermakna pincang segala
Berusahalah

Lakukan sesuatu untuk mendapatkan sesuatu 
itu wajar
Memperbesarkan sesuatu yang membuahkan hasil
itu penyakit.semua daripadaNYA.kan kembali kepadaNYA.




Previous
Next Post »

10 comments

Write comments
rubiah kadir
AUTHOR
September 19, 2015 at 4:09 PM delete

Ruby pun amik masa yg lame utk redho..dgn ape yg berlaku..dgn ketentuan yg maha esa..rupanya..bila dah redho..hati tu tenang sgt...alhamdulillah...

Ketentuan dan perancangan DIA tu sgt hebat..DIA lebih mengetahui kan

Kata2 sis Pc betul sgt...

Reply
avatar
rubiah kadir
AUTHOR
September 19, 2015 at 4:10 PM delete

Ruby pun amik masa yg lame utk redho..dgn ape yg berlaku..dgn ketentuan yg maha esa..rupanya..bila dah redho..hati tu tenang sgt...alhamdulillah...

Ketentuan dan perancangan DIA tu sgt hebat..DIA lebih mengetahui kan

Kata2 sis Pc betul sgt...

Reply
avatar
anajingga
AUTHOR
September 19, 2015 at 7:18 PM delete

kak ana selalu berpegang pada prinsip usaha,doa dan tawakkal,PC :)

Reply
avatar
September 19, 2015 at 11:37 PM delete

Redha-InsyaAllah..:)
Akak singgah jenguk..Selamat malam PC

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
September 19, 2015 at 11:57 PM delete

@rubiah kadir
Allahu...sakit sebenarnya nak didik hati kita ni redha..tak semudah bercakap dan menyebut..betul la apa rubi cakap..bila kita redha..hati kita tenang..amin.

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
September 19, 2015 at 11:58 PM delete

@ejulz
Wah banyak update entry baru ye...bagus..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
September 19, 2015 at 11:59 PM delete

@anajingga
Itu juga yg sedang PC praktikkan kak ana..moga kita istiqhomah ye kak..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
September 20, 2015 at 12:00 AM delete

@Dunia Zumal
Laaa kenaoa zumal..tak apa..pasti berhikmah..jangan berputus asa ye..

Reply
avatar

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon