Diakui memang itu salah satu jalannyA

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Diakui memang itu salah satu jalannyA

** diakui memang itu salah satu jalannya **

Selain rajin meng"update" blog dengan idea idea yang bernas lagi mantap..blogwalking dengan gigih lagi kerap..rajin join giveaway dan segmen juga salah satu cara untuk kita tingkatkan trafic blog..tambah angka pada followers..itu memang caranya pun..dan pstinya banyak lagi kaedah kaedah lain..dan kalau nak lagi cepat buat isu yang panas rentong..kemudian i see you at the court..janganlah ya..berhemahlah..jadilah keyboard warrior yang beradab dan beretika..

Apa kene mengena dengan tajuk..macam dah terpeleot pulak..Dah kenapa ya dengan PC..SORRY UKHUWAH kerana ada undangan rakan rakan blogger untuk PC join giveaway atau segmen PC abaikan dan terkadang pandang sepi..TETAP jangan ingat PC tidak pergi tengok dan singgah melihat apa giveaway atau segmen yang ukhuwah adakan..klik pangkah (x) dengan rasa sedih dik..owhh..PC tewas dengan syarat syaratnya..kerana PC tidak mampu untuk penuhinya..*sungguh PC masih banyak kekurangan..ayat..bukan main*..terkadang bila PC nak sangat join..PC minta izin dengan tuan blog..boleh PC join walau..dot...dot..dot..kalau ada keizinan..zasssssss..hehe..in sya Allah PC tidak sombong..bukan kerana hadiah atau apa..tapi PC rasa tidak layak..

Begitulah hidup ini..hidup berlandaskan hukum..kerana syurga itu tersangatlah mahal..  


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

14 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Walaupun kita tak menyertai segmen yang diundang, tapi tak semestinya kita tak blogwalking kan... :-) be happy sis...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum PC,

    Berblogwalking masih boleh dikira menjalinkan ukhuwah.. Cuma kadang-kadang keadaan tak mengizinkan untuk kita join segmen or GA yang dianjurkan oleh rakan-rakan blogger.. but it's okay.. :-)

    BalasPadam
  3. BW dan berkomen2 antara blogger mmg itulah cara utk eratkan ukhwah sesama kita blogger. part GiveAway atau kontes tu, ana pon kdg2 jadi terbatas nak join disbbkan syarat2 yg agak berat pd ana la. tu yg x dpt nk join kdg tu hehe

    BalasPadam
  4. Yui hnya bw je.. xsmpt lg join mana2 ga..

    BalasPadam
  5. Tak semua GA sy join... Bila ada kesempatan sy akan join...

    BalasPadam
  6. zizie sekarang pun dah berhenti join giveaway... kadang2 je jd sponsor kalau ada rezeki lebih.. takpe kak.. sebab niat kita masa nak mula berblog bukanlah nak join giveaway kan.. :)

    BalasPadam
  7. @Puan ImanFarizul
    amboi iman..apa yang best dik..dah jadi isteri ye awak...alhamdulillah..

    BalasPadam
  8. @Shikin Razali
    betul..kita tetap bw..tinggal jejak di chatboc..tinggal sikit komen..hehehe..

    BalasPadam
  9. @LZ - The Blog Owner
    waalaikummusalam LZ..betul..blogger boleh guna pelbagai cara untuk eratkan ukhuwah..cuma terkadang kekangan melanda itu yang slow sikit..

    BalasPadam
  10. @anamizu
    kan ana..pC ingat PC je rasa macam tu..nak join tapi tak dapat penuhi syarat..hehehe..ada geng ni..

    BalasPadam
  11. @nusha fasha
    kan..ok yui..bila yui lapang boleh la join..akak nak join tengok syarat..mampu join..tak mampu singgah tinggal jejak je..

    BalasPadam
  12. @Maria Firdz
    ikut kesempatan dan kelapangan ye MF..pun ok..

    BalasPadam
  13. @Zizie Zack
    betul zie..ni kawan kawan singgah..baca apa yang akak share..tinggal jejak..pun dah besar nikmat..cuma rasa bersalah juga bila mereka singgah,,undang join..dan tag Perdu Cinta akak tak dapat join..harapnya mereka tidak berkecil hati..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama