♡♡versi moden..in sangat..saaaangat!!♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Syukur aras segala nikmat..alhamdulillah terima kasih Allah 

◆◇°versi moden..in sangat..saaaangat!!°◇◆
Tidak perlu buka mulut pun..tidak keluar satu patah perkataan pun..tidak timbul urat leher,terbeliak biji mata,,merah padam muka dan telinga..no..no..no..cool tetapi ditunjukkan melalui tindakkan..tanggang moden..ma sya Allah..

Berjauhan...asing..sekali sekala bertemu...tak mandi pun wanginya macam berendam dalam setong perfume..serumah..bagai nak rak sental daki nampak saja daki yang terselit..bawang merah..bawang putih moden..lailahaillallah..

Hendak itu silakan..hendak ini ambillah..yang itu boleh..yang ini memang ditawarkan..senyap..menyiasat..sepi menyingkap..diam memerhati..eh..eh..terasa tercabar sendiri..berebut..mula mula kasih sayang..kemudian harta..usha bagai nak copot tengkok..dia kata dia..sampai kesudah..yang ditatang bagai minyak mazola yang penuh..bila terlalu penuh tumpah juga akhirnya..anakku sazali alaf baru...subhanallah..

Zaman jauh berbeza..bukan saja berlaku bperubahan pada kecanggihan teknologi..peradaban manusia juga segelintirnya semakin kehadapan..sayangnya mengapa racun jiwa yang masih menular merata rata..

Versi moden..in sangat...saaaangat
Google image 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama