PahiT

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 

Pahit
Google image 

¤°•pahit•°¤
Bila sebut perkataan pahit..diminda yang cedas pastinya terbayang ubatan ubatan*padahal ada saja ubat yang manis*..sayuran seperti peria..tak pun siapa yang pernah muntah hijau atau dipanggil muntah hempedu..haaa kan..boleh terasa rasa di pangkal lidah pahitnya..macam macam cara nak elak rasa pahit tu..makan ubat dengan pisanglah..belum lagi makan pil 2 biji..makan coklat 1 bar*bar besar ok*..hikhik..terpulanglah cara masing masing..ubat tiada kuasa penyembuhan..hak penyembuhan hanyak milik Allah..ubat itu adalah salah satu usaha..cara kita manusia berikhtiar..

Besar atau kecil..banyak atau sedikit..kesilapan sentiasa boleh terjadi..melakukan kesilapan itu satu kelemahan..tetapi mengakui kesilapan itu satu kekuatan yang bukan calang calang..ya..pahit..pahit yang tidak tertelan dan tidak berdaya untuk diluah..namun beranilah..pintu taubat sentiasa terbuka..Allah rindu air mata hamba hambanya..bertabahlah dengan dugaan kerana ianya mampu menjadi satu kekuatan..

Pahit
Google image 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama