♡♡ingat ye..pengajaran♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Ingat ye...pengajaran
Google image 

Alhamdulillah..berakhir sudah syawal..1 Zulqaidah 1436H mengambil alih..penerbangan haji yang pertama sudah pun selamat sampai..dan bakal disusuli penerbangan seterusnya..kita sama sama du'akan para jemaah moga sentiasa mudah dalam setiap urusan amal ibadah..mendapat haji yang mabrur..selamat pergi..selamat kembali ke tanah air..amin..

°•●ingat ye..pengajaran●•°
Setiap detik yang berlalu pastinya memberi impak pada PC..pada kita semua..mungkin berbeza cara..masa..dan situasinya..seusia yang ada..tentunya pengalaman itu sedikit sebanyak menjadi benteng dan panduan..yuran pengalaman tidak mampu dinilai dan ditunai dengan wang ringgit..kerana kadangkala nilainya tidak terjangka dek akal.."pengorbanan".."kesabaran".."kecekalan mental emosi"..tidak semua orang punya kekuatan dan kebijaksanaan untuk menjinakkan dugaan yang menyinggah dalam hidup ini..oleh itu..hargai kehidupan..pelajari sesuatu daripadanya..

*pesanan teristimewa ni..sila buat backup ye..dalam setiap tindakan..untuk persediaan masa mendatang..bertindak biarlah dalam kondisi yang tenang..in sya Allah semuanya akan terkawal..amin..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Hari yang berlalu adalah pengalaman yang cukup berharga buat kita... moga kita sentiasa ambil pengajaran...

    BalasPadam
  2. pengalaman yg kita lalui akn merubah hidup kita dan cara kita bertindak.. cara kita berfikir dan keputusan yg diambil juga berdasarkn pengalaman.. setiap pengalaman ade terselit pengajaran

    BalasPadam
  3. @Dunia Zumal
    betul tu zumal..untuk kita perbaiki diri..

    BalasPadam
  4. @aina alia Makabah
    betul tu aina..dengan syarat kita ambil tahu dan muhasabah setiap satu pengalaman itu..

    BalasPadam
  5. kadang2 bila ingat perkara yang lepas, sangat2 menyesal..dan kalau diberikan peluang nak undur balik masa untuk betulkan semula.
    thats why, think wisely before we do something..thank you for sharing,,

    http://thecikaann.blogspot.com/2015/08/macaroni-carbonara.html

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama