♡♡selagi boleh elak..dan janganlah♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Assalammualaikum ukhuwah...moga semua sihat dan gembira sentiasa..alhamdulillah..bertasbih,,berzikir,,beristighfarlah..moga Allah permudahkan setiap urusan..kita usaha..selebihnya bergantung pada keizinanNYA..amin..

■□▪janganlah senang kita susahkan dia▪□■..banyak cara,,pelbagai usaha..jalan panjang atau pintas lebih pantas..jangan sampai rambut hang kena cantas..hihi..**dialog hanginnn satu badan tu..sabar.,sabar..tidak semua orang larat hendak bersusah susah dulu..tidak ramai yang sanggup perah keringat membanting tulang empat kerat..makanya..tipu sana..auta sini..gali situ..kambus yang ini..saat ini saudara jauh jadi dekat..yang dulunya renggang tetiba jadi rapat..adoii..ada sarang lebah rupanya dibalik rambut afro..hehe..
ingat..jangan fikir kita sahaja dalam kesusahan..kerana kadangkala orang yang kita sangka senang itu juga punya kepayahan yang tidak diungkapkan..

Google image 

Previous
Next Post »

11 comments

Write comments
July 29, 2015 at 9:22 AM delete

jenis orang macam ni memang susah..payah kalau berjumpa..harap kite elakkan terjumpa orang orang yang jenis mcm ni.. :D

Reply
avatar
July 29, 2015 at 9:22 AM delete

huhu . sabar kak .. jangan memarah pepagi butaa nihh ^^

Reply
avatar
Kakzakie
AUTHOR
July 29, 2015 at 9:36 AM delete

Sarang lebah kalau dijolok memang mencari nahas
Yg pasti dlm hidup ni tak ada laluan mudah utk dpt sesuatu tanpa usaha. Akal dah Allah bagi kita sendiri kena guna-pakai dgn sebaik-baiknya

Reply
avatar
nor azman
AUTHOR
July 29, 2015 at 10:04 AM delete

Sabar itu penting..hehehe

Reply
avatar
Dunia Zumal
AUTHOR
July 29, 2015 at 10:07 AM delete

Zumal selalu berhadapan orang begini...

Reply
avatar
Dunia Zumal
AUTHOR
July 29, 2015 at 10:08 AM delete

Zumal selalu berhadapan orang begini...

Reply
avatar
Deanna Morni
AUTHOR
July 29, 2015 at 10:12 AM delete

kdg ramai yg amik jln sigkat....tu yg kdg menyusahkan org disekeliling dia....mcm selfish pun ada jugak kan

Reply
avatar
clovershoney
AUTHOR
July 29, 2015 at 12:02 PM delete

setujuuu. kadang-kadang tu org tak fikir pun dia dah susahkan kita. selalu sangat jadi benda mcm ni >.<

Reply
avatar
aizamia3
AUTHOR
July 29, 2015 at 12:43 PM delete

selagi boleh elak.. akan kuelak.. kalau dah terkena sekali.. memang hi hi bye bye je orang macam tu..

Reply
avatar
July 30, 2015 at 3:27 PM delete

sabar sabar..sarang lebah jangan dijolok

Reply
avatar

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon