♡♡persoalan??lagi dan lagi..♡♡

Advertisement
Jawapan pada setiap persoalan pada hati hati yang gelisah..gelisah melihan damainya insan lain..mahupun hati yang membengkak melihat tabahnya manusia lain..tidak mudah hati yang rapuh untuk menjadi tugu dan kaku..kalis dengan kata nista yang terkadang membusuk melebihi cagu..halamakkk cagu??apa tu??**ala yang kat jari tu bila ketip kuku tak sempurna..tepi jari sakit bengkak kuku mencengkam bila lalu sebelah kucing..kucing boleh pingsann..

Google image 

Kalau tidak mahu untuk memahami tolong jangan tambah menyakiti..**eh,macam skrip drama afrika dik..huhu..yang dah dialih bahasa..

8 Komen untuk "♡♡persoalan??lagi dan lagi..♡♡"

kekadang benda yang baik untuk kita yg kita tak suka dan sebaliknya..Allah lebih tahu :)

Allah maha mengetahuinya :) setiap percaturan bersebab

Sebab itu jangan ikut rasa nanti binasa
ikut hati mati
ikut sedap bengkrap
ikut orang boleh berang
sebaiknya ikut sunnah dan landasan yg ada
tak banyak dpt sedikit kelegaan pun jadilah.

Percaturan Allah itu lah yang sebaik-baik percaturan.. kan? :)

Drama afrika pun boleh lah. hehehhe

@Azhafizah Md Nor
hanya DIA yang lebih lebih mengetahui..

@Aisya A.
first and tip top perancang adalah Allah..

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH..

Back To Top