♡♡payung!?!?♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 
Google image 

Selamat berhujung minggu ukhuwah..dan selamat bertugas bagi yang sedang bekerja..minggu minggu akhir ramadhan pastinya dimanfaatkan semoleknya..yang ada sudah selamat tiba di kampung halaman..tidak kurang yang berada di pusat pusat membeli belah..melakukan persiapan akhir kekdahnya..tetiba bulu mata palsu lupa pulak nak beli ye...hikhikhikhik..dah kata nak berlawan che ta..kot kot raya nanti hujan..taklah air hujan menitik masuk mata gituu..oooopsss..astarghfirullahaalaazim..

◇◆•°sesuai°•◆◇kita mewah peribahasa..kaya simpulan bahasa..perbendaharaan kata..cuma terkadang fakir budi bahasa..ehh..boleh perbaiki jangan gundah gulana ye..ok..sediakan payung sebelum hujan..motifnya nakkan kita sentiasa bersedia,,berwaspada..hakikatnya cuaca panas,,payung tetap diperlukan..kalau ikut P Ramli,,masuk hutan pun berpayung dik..di luar negara..negara bersalji,,payung juga jadi sahabat mereka..hakikatnya kita mesti bersedia untuk melindungi..

◇◆•°oowh baru tahu°•◇◆ingatkan topi keledar saja ada baizer..full face ko..cover..cover..bila sekali berbaju hujan dah macam robocop lepas berkhatan jalannya...sambil air hujan menitik nitik gitu..ada gaya..hihihi...tengok jam???? halammmakkk..aaapakkk..10 pagi....huhuhu...sekali sekala ok kot kawan berhati kapas tak pun berhati tisu..lembut je...suci je...tolong cover line dik..tolong itu tolong ini...bila berkali kali nak payung pun risau..kerana payung sendiri pun terkadang lubang lubang..tu belum lidinya patah herot berot payung tu..maklumlah angin kencang...hahaha..
Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
❤Kamsiah❤
AUTHOR
July 12, 2015 at 1:56 PM delete

salam lebaran jugak utk PC..beraya dimana?

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 12, 2015 at 8:52 PM delete

@❤Kamsiah❤
terima kasih..in sya Allah beraya di Batu pahat Johor kak..

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon