♡♡bersangka sangka♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 


Si baby cumil dari Google image 

●○•baik•○● sebut frasa baik itu tersangatlah mudah..tetapi nak bersangka baik tersangatlah payah..walaupun kadangkala kebaikkan itu sendiri telah berlaku depan mata..ada sajalah cacat celanya..ada sajalah yang tidak kena..nampak tak besarnya jarum hasutan yang tercucuk dihati hati manusia..jentik kuat sikit..sambil jentik tu istighfar banyak banyak..kuat kuat..

●○•buruk•○●sukar untuk diterjemah..biasanya jarang ditunjuk terang terangan..mesti dilitupi kebaikkan asalnya..maka adalah musang berbulu ayam..owhh patutlah telur tak menetas netas kak oiii..dah dingap rupanya..tuan punya ayam pun ngeppp..hehehe..

Rasa rasanya kan...kann...**ngata dia tapi hari hari nyembang juga..
Agak agaknya kann..kann..**esok lusa jalan bersama juga..ermmmm
Mungkin...ermmmm mungkin..**owh rupanya nak korek rahsia..ciss..
Mencurigai itu perlu sebagai langkah bersedia dan berjaga jaga untuk kita hadapi sebarang kemungkinan..tapi jangan maksimumkan hingga je tahap jingga..paras bahaya..
Previous
Next Post »

9 comments

Write comments
Deanna Morni
AUTHOR
July 13, 2015 at 8:35 AM delete

kdg bila kita bersgka baik....yg buruk tetap jugak terkeluar.....adehhh...sedihhhnyeee

Reply
avatar
July 13, 2015 at 9:22 AM delete

nk bsgka baik tu mudah.. sngka buruk pun mudah..

slmt hari raya =)

Reply
avatar
clovershoney
AUTHOR
July 13, 2015 at 10:10 AM delete

zaman skg ni nak bersangka baik semuanya pun tak boleh jugak hehe

Reply
avatar
Sop
AUTHOR
July 13, 2015 at 10:31 AM delete

selalu bersangka baik nanti kena tindas pula
jd bersangka seadanya :) hahaha

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 13, 2015 at 11:10 AM delete

@Deanna Morni
itulah dia..kena banyak banyak istighfar ni..PC pun tak terkecuali..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 13, 2015 at 11:11 AM delete

@nuyui a.k.a miss YUI
pucuk pangkal hati kita kan..kan..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 13, 2015 at 11:12 AM delete

@Sop
mengikut keadaan,,masa dan suasana kekdahnya ye..

Reply
avatar
aquagugurl
AUTHOR
July 15, 2015 at 8:42 PM delete

Kadang2 kita nak bersangka baik tapi hasutan utk x bersangka baik lagi kuattt..pfttt..

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon