♡♡bersangka sangka♡♡

Advertisement
Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 


Si baby cumil dari Google image 

●○•baik•○● sebut frasa baik itu tersangatlah mudah..tetapi nak bersangka baik tersangatlah payah..walaupun kadangkala kebaikkan itu sendiri telah berlaku depan mata..ada sajalah cacat celanya..ada sajalah yang tidak kena..nampak tak besarnya jarum hasutan yang tercucuk dihati hati manusia..jentik kuat sikit..sambil jentik tu istighfar banyak banyak..kuat kuat..

●○•buruk•○●sukar untuk diterjemah..biasanya jarang ditunjuk terang terangan..mesti dilitupi kebaikkan asalnya..maka adalah musang berbulu ayam..owhh patutlah telur tak menetas netas kak oiii..dah dingap rupanya..tuan punya ayam pun ngeppp..hehehe..

Rasa rasanya kan...kann...**ngata dia tapi hari hari nyembang juga..
Agak agaknya kann..kann..**esok lusa jalan bersama juga..ermmmm
Mungkin...ermmmm mungkin..**owh rupanya nak korek rahsia..ciss..
Mencurigai itu perlu sebagai langkah bersedia dan berjaga jaga untuk kita hadapi sebarang kemungkinan..tapi jangan maksimumkan hingga je tahap jingga..paras bahaya..
9 Komen untuk "♡♡bersangka sangka♡♡"

kdg bila kita bersgka baik....yg buruk tetap jugak terkeluar.....adehhh...sedihhhnyeee

nk bsgka baik tu mudah.. sngka buruk pun mudah..

slmt hari raya =)

zaman skg ni nak bersangka baik semuanya pun tak boleh jugak hehe

selalu bersangka baik nanti kena tindas pula
jd bersangka seadanya :) hahaha

@Deanna Morni
itulah dia..kena banyak banyak istighfar ni..PC pun tak terkecuali..

@Sop
mengikut keadaan,,masa dan suasana kekdahnya ye..

Kadang2 kita nak bersangka baik tapi hasutan utk x bersangka baik lagi kuattt..pfttt..

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH..

Back To Top