♡♡teguran♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image 

Countdown..bulan yang dinanti nantikan..lebih baik daripada seribu bulan..penuh rahmat..dilimpahi kasih sayang Ilahi..dan..dannnn iklan menggalakkan ansuran bulanan pun semakin galak..ehh..krik..krikk..hihi..terselit pulak..

Kagum..kita mudah mengkagumi..mengkagumi yang memang sewajarnya..itu berpahala..suka pada kebaikkan dan kita ikut berbuat amal..alhamdulillah..good..jangan tersalah kagum..takut berdentum kemudian hari..menghargai,,memuji,,mengkagumi setiap ciptaan Allah itu tidak salah,,asal tidak merosakkan iqtikad kita padaNYA..berhati hati ye..

Lidah tidak bertulang..kata kata..doa..tajamnya bak pedang..hati dan perasaan yang terselindung pun boleh tembus..terguris..tak ke power tu..menerima teguran dengan berlapang dada atau sanggup dedah dada..haaa pilih..demi maruah..atau atas dasar marah..fikirkan..tapi yang magisnya..bila Allah tegur kita..kita tetap masih boleh tersenyum..tidak marah..tidak berkecil hati..kerana teguran Allah itu sangat berhikmah..sangat tulus dan lurus..dalam pelbagai cara itu..kita semakin dewasa..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama