♡♡kompas hati,,ceritera hayat♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Syukur dengan apa yang kita miliki hari ini..kita disayangi sedari alam rahim lagi..rahim..Ar Rahim..penyayang..Allah cipta kita dengan penuh kasih sayang dalam tubuh yang Allah juga cipta dengan kasih sayang..wanita yang bukan calang calangkan..ibu..balaslah dan tadbirlah rasa yang indah itu sebaiknya ok..

**Utama,,jadikan yang pertama**...seringkali kita nanar..resah gelisah..ke mana hendak dituju..serabut..kalut..kusut..yang melihat pun keliru..ini rambut ke sabut..ribut..hehe..pandanglah satu sudut..lihatlah satu arah..kompaskan hati kita ke kiblatnya..lorongnya telah Allah sediakan..lalulah pada laluan yang terbimbing..silakan beristikharah..Allah.

**Melakar,,semuanya telah tercatat**...kita merancang tapi perancangan Allah paling terbaik sangat sangat..kan ke kita biasa dengar nice klausa sebegitu..memang betul dan tepat berkali kali..tiada yang sia sia..tapi kita yang selalu mensia siakan..huhu..dan PC pun..masyaAllah..siapa tahu kita dapat bertemu malam Lailatulqadar Ramadhan kali ini..behave..beronok ronok..


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama