♡♡bersuara♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image 

Face to face..suka atau tidak..telinga menjadi mangsa..sedap atau tidak untuk didengar..keraskan hati..pucatkan cuping..haha..halilintar sedar bergema..syaitan tertepuk gembira..adakala mata hitam seolah hilang..hilang mata hitammu..kihkihkih..mulut??tu dia..lebih luas daripada gua..hambur segala kata..wah konon puas..ibaratnya copot semua yang terbuku di dada..namun tidak kurang yang bijak berbudi bahasa..sopan beradab tutur bicara..anda limited edition..hihi..

Bakat yang dianugerah..coretan pena..tidak pun keyboard warrior..atau stalker berhantu luar biasa..bermacam telahan..gelaran juga anggapan..ilham itu semuanya daripada Allah SWT..yang baik baik..yang halal dan suci suci belaka..yang tak baik????eh..tanya pulak..syaitan dan nafsu ok..harap maklum..tersedia jalan yang lurus..tapi dah kalau lebih gemarkan jalan berlumpur..silakan..ingat,hidup di dunia secoet cuma masa yang ada..

Heart to heart..aku hamba..Ya Allah Tuhanku..yang wajib ditegakkan..yang sunnat diamalkan..keluh kesah..rintih hiba..menjadi sekecil kecil hamba..selemah lemah tidak berdaya..mengakui setiap noda dan dosa..tanpa segan..jauh sekali silu..umpama,,seolah hanya berdua..lupakan seketika setiap nikmat dunia..syohhh..syohhh..wahai syaitan dan nafsu jangan berani membuat onar..janganlah asyik beriklan saja..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

Catat Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama