♡♡awalnya manis..akhirnya masam

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Syukur atas segala nikmat..cuaca panas terik..persekitaran yang kering..tetapi hembusan angin sentiasa menyapa..alhamdulillah..jaga diri..jaga kesihatan..terutama bagi baby dan kanak kanak..bukan kuasa kita untuk menghalangi dijangkiti penyakit..namun berusahalah untuk berjaga jaga..10 Ramadhan 1436H..alhamdulillah..

◆◆Rantai◆◆syaitan dan iblis dirantai..dipenjara..menghitung detik untuk bebas dan bernafas..tetapi nafsu??bergerak bebas bersama jasad yang terkadang dikuasai nafsu..lebih manakutkan...amat mengerikan..bukan raja gopal..bukan raja pop..tapi manusia dikuasai raja nafsu..nafsu yang menumpang..kita lentur berdikit dikit..mana tahu berkat Ramadhan kan...cuba!!

◆◆Kebenaran◆◆cuba sesuatu yang baru tiada salahnya..good..tak ada siapa pun nak marah 30 hari berpuasa 30 resipi juadah kita masak..1hari 1juadah gitu kekdahnya..janganlah 30juadah untuk 1hari berbuka..memang cari penyakit..sila rujuk pakar kaunselor bertauliah..


Google image 

◆◆Berubah◆◆untuk mendapatkan ilmu bukan semata mata ke sekolah..masjid,,hospital dan bulan Ramadhan juga adalah madrasah..untuk rarbiah hati..perbaiki diri..gula yang manis boleh berubah masam..dan jeruk yang masak boleh menjadi halwa yang sangat manis..jalannya harus betul..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama