♡♡ada nilainya♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image 

Syukur atas segala nikmat..selawat padamu wahai Rasulullah SAW kekasih ummat..syafaatmu yang kami idam idamkan teramat..

Plastik,,kertas,,kaca..pun punya  nilai..buktinya sana sini kempen kitar semula diwarwarkan..terpulang pada diri mahu pilih membutakan mata atau berusaha mencelikkan hati..lihat sejelas jelasnya..kalau perlu berkanta..silakan..supaya bukan khalifah comel yang tidak berdosa menjadi isinya..

Setiap apa yang Allah cipta..tiada yang sia sia..tapi mengapa kita manusia pula yang terkadang suka mensia siakannya..masyaAllah. ..nauzubillah..terkesima dek indahnya dunia buat kita alpa seketika..penghujungnya lari terkedek kedek konon nak terjun masuk dalam perigi..owhh sayangnya perigi buta yang dalamnya tak sampai pun 3 depa..hihi..mungkin awalnya lara,,hujungnya bahagia gembira..atau awalnya ceria..akhirnya tersangat sengsara..Allah..

Kecantikan si merak pasti pada kembang ekornya,berkilat warnanya..corak bulunya..walau pun tidak lama itulah jadi kebanggannya..kena gigit biawak punggungnya habis rabak dik..hihi..sementara ada beringatlah..thank you Allah kerana menjentik hati kita dengan 1001 rasa,,supaya kita berpaling mencarinya..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tak rugi merendah diri daripada bermegah-megah sekali Allah tarik zapp! sekali lalu habis...

    BalasPadam
  2. Gunakan Ramadhan yang bakal tiba sebagai pembuka jalan kembali kepadaNya.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama