♡♡perasaan itu..emosi sangat♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image

Alhamdulillah..panas terik kemudian redup..hangat dan dingin bayu bersatu..ideal dirasakan..kepada adik adik yang mendaftar kemasukkan ke pusat pengajian tinggi..Kak PC ucapkan selamat melanjutkan pelajaran..di mana pun kita..jaga solat..moga dunia tidak menewaskan kita dengan tipu dayanya..insya Allah..amenn..

Berpada pada..biar kena tempatnya..perut berdangdut,,lapar tapi malu hendak makan..itu malu tidak bertempat namanya..terkinja kinja,,terbahak bahak di majlis ilmu itu langsung tidak malu..berlemah lembut..bersopan santun..bila bicara dengan yang lebih dewasa..itu memanglah sewajarnya..tapi jangan sampai tahap menggoda..baik baik pahala..alih alih dosa pula..adoii..

Dunia akhir zaman..semuanya seolah tidak bersempadan..seolah jiwa jiwa yang jasadnya berhias cantik molek tetapi mati,,kaku dan bisu..memandang sepi pada kemeriahan yang dituntut..dan sebaliknya memeriahkan apa yang tidak perlu diikut..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. minggu orientasi segelintir berlangsung dlm suasana pergaulan yg bebas. sebagai muslimah, memang kena pandai cover hal-hal macam ni. jangan sampai terbabas. ops.

    BalasPadam
  2. entah la kak jua.. bagi zizie, orientasi ni cukuplah buat macam housekeeping je, pastu ldk tak payah campur jantina..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama