♡♡hadiah..bonus tu..♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah. .


Pagi panas mentari menyinari bumi..petang hujan mengganti mentari mengambil tugas membasahi bumi..buat jangka masa ini,,begitulah putaran musim di kawasan tempat tinggal PC..nikmat..kasih sayang Allah untuk kita semua..hati kita juga begitu,,terkadang panas..mohon sentiasa sejuk nyaman..asal tidak dingin beku..

Belajar tidak berkesudahan..ilmu itu banyak..luas dan tiada had sempadannya..tidak semestinya berkepit dengan buku dan pen,,tidak juga seharusnya mengwarwarkan sepanjang masa..kerana ilmu boleh hadir dan dituntut dengan pelbagai cara..terpulang pada diri..asal betul caranya..yang penting tidak merosakkan ikrar janji kita dengan Pencipta..ingat..Islam bukan sekadar pada kad pengenalan diri..

Bersungguh sungguh..100%..hendak buat sesuatu itu mesti beri fokus yang tidak berbelah bahagi..kalau hendak bergosip tu..gosip sungguh sungguh..berkerut dahi,,terjuih bibir,,retak seribu makeup,,gulung lengan baju..tapi cakap bisik bisik..jangan lupa..malaikat pun bersungguh sungguh juga mencatat dik..relax saja mencatat..yang lepas biar berlalu..kan Allah sentiasa buka laluan taubat untuk kita semua..bersungguhlah biar kena pada ketikanya..

Anugerah..rewards..siapa yang tidak berbunga hati..berasa diawangan..wuuu...terbang...melayang...bila acap kali ceritera gembira bahagia yang datang..itulah kita..awak,,mereka semua..memang begitu..jangan lupa..hati dan iman kita sedang diuji..berat..ermmm sangat berat..jadilah insan bijak untuk melentur diri..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tak kiralah bersungguh-sungguh apa pun sekali malaikat tak pernah lupa utk mencatat walau sebesar zarah... alahai kita ni aje yg selalu lupa..

    BalasPadam
  2. kena bersungguh 106% sekarang ye. 6% jangan lupa utk GST. hihi.. sorry cik juga, off topic sekejap.

    yg penting, jgn penat berusaha k. natijah dari Dia. yg penting, usaha kita. ^_^

    BalasPadam
  3. @Gee Lion
    apa salahnya naikkan peratusan usaha..moga hasilnya labih berganda..insyaAllah aminnn..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama