::sepuluh sen je...jerrr??!??::

Bismillahirahmanirrahim
 

Mendongak ke langit..menunduk ke bumi..syukuri setiap apa yang kita semua miliki..milik kita hak Allah..pinjaman semuanya..dan bila Allah hendak mengambil semuanya..rela atau tidak kita ini sebagai hamba..mesti berusaha dan belajar untuk meredhakannya..insyaAllah kita boleh..kerana apa??kerana Allah tahu sekadar mana mampunya kita menanggung dugaan..
 
Bila sikit kita syukur..insyaAllah nanti Allah tambah..lagi..lagi..dan lagi..dengan syarat ikhlas,,bersungguh dan sabar ya..ini untuk peringatan PC juga..dan sahabat sahabat blogger kesayangan PC juga..dan bila apa yang diperolehi melebihi apa yang diharap..kongsikan..tapi ingat..nak kongsi pun berpada pada..jangan murah sangat..semuanya perlukan ilmu..
 
Kurang sedikit kadangkala boleh menampakkan kelemahan..sedikit lebih pula mampu mengubah..berubah dan kalau silap percaturan boleh rebah..nauzubillah..tidak mustahil kerana sepuluh sen anak terkorban,bila mak bapak tiba tiba jadi hulk..tak pun zoro..dan tidak pelik pun kerana sepuluh sen kita menjadi boleh menjadi "seseorang"..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Kurniaan akal yg dianugerahkan kalau digunakan dgn baik akan baiklah jadinya. Hasil yg sedikit atau banyak kalau ada rasa syukur Insya-Allah pasti akan cukup.

    Buang sifat tamak itu penting..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, bersyukurlah akan nikmat yang diberi seadanya...

    BalasPadam
  3. always be thankful.. insyaAllah kita akan rasa puas.. kalau tak, mmg rasa akan selalu ada kekurangan..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama