Pastikan Beralas Atau Berlapik Juga

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum

Pastikan Beralas Atau Berlapik Juga
Ihsan Google

PASTIKAN BERALAS ATAU BERLAPIK JUGA. Gelas susun,,cawan sekali dengan piringnya..susun dalam dulang..meja jangan biar togel,,bogel,,belikan alas..biar ada lapik..cantik..kemas..orang nak melawa..nak bergaya..meja pun tahu nak berbaju juga..nasib tak jerit jerit minta lipstik..tak pun eyeshadow ..hehe..bla,,bla,,bla..adat..adab..fakta..auta..bagi PC..ini ilmu dan input berguna..oleh itu bertabah hati bila nenek nenek..atau emak emak kita sibuk ingatkan perkara sama berulang kali..bukan sia sia wahai anak..

Perit dan pedih bila kita berusaha untuk berubah ke arah kebaikkan..ye tak..yang support tidak sebanyak yang cuba mencopot..manis senyuman tapi sinis pandangan..tidak mengapa..biarkan dia..dan kita terus berdoa untuk diri sendiri dan dia sekali..pakej..tidak rugi punkan..2in1..

Istiqhomah..Tawadhuk..boleh..kita boleh..yakin boleh..bukan boleh blah ye..tidak baik tu..adoii..dalam setiap tingkah mesti beralas agar tiada hati yang berbekas..hidup ini terlalu singkat..detik waktu terus berlalu..manfaatkanlah setiap nafas yang Allah pinjamkan pada kita..

Sekian
Tinta Perdu Cinta ❤
Pastikan Beralas Atau Berlapik Juga
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama