♡♡belajar??..dan fungsikannya♡♡

Advertisement
Bissmillahirahmanirrahim


Syukur atas setiap kasih sayang Allah..dan kita balaslah dengan mencintaiNYA sepenuh hati..jujur dan ikhlas dengan diri sendiri..lebih lebih lagi jujur dan ikhlas juga dengan Allah..gandakan..kita boleh! InsyaAllah..

Awal tahun..ibu bapa,,anak anak yang pertama kali memasuki alam persekolahan..baru semuanya..PC pandang..PC kutip ilmu daripada mereka..luas makna belajar itu..belajar itu bukan sekadar berpensil..berbuku..sebaliknya belajar bersabar..adjust waktu terutama ibu bapa yang berkerja..basah ketiak mengejar waktu..biar mak bapak sampai sekolah dulu sebelum anak anak tamat waktu sekolah..gigih..kawan kawan melihat..awak melalui..majikan mesti juga belajar memahami..hehe..haruslah..tak gitu..

Nawaitu asal..hendak mulakan sesuatu yang baik niatkan kerana Allah..insyaAllah terpelihara hati tu..tidak percaya?cubalah..kalau pun ada hasutan kasar atau bisikan halus untuk tergelincir..kita akan terdetik untuk berfikir berkali kali..yang penting buat baik berpada pada..niat tidak menghalalkan cara..ingat ye..


4 Komen untuk "♡♡belajar??..dan fungsikannya♡♡"

Belajar selagi kita mampu belajar...dah kerja mCam nie..kena belajar kawal kesabaran dan kemarahan..sebab kat ofis manusia banyak ragam....teringat cik akak zaman sekolah dulu eh.....cikgu salu je marah...rupanya nak kita jadi yang berguna..kikki..

Terima kasih perkongsian PC buat zumal terfikir gak tentang apa yang zumal jalani...

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top