^^SombonG???!!?^^

Bissmillahirahmanirahim 

Syukur atas setiap nikmat..dengan izin Allah kita masih lagi bernafas..alhamdulillah..bersahabat itu juga salah satu nikmat..hendak berukhwah mesti lillahitaala..selebihnya serah pada Allah..

Belum kenal..jumpa,,tak pun terpandang..atau berselisih bahu..maklumlah bersesak sesak kan..kan..kita bukan main senyum..dia buat tak tahu..haiish..owh sombong ye..wuu kerek seyyy..tak pun..poyo tahap dinosaur jah..tak apalah..fikir positif..mungkin dia tengah ada masalah..sakit gigi ke..sakit perut ke..baru lepas pasang braces ke..ingat..dia manusia..kita pun sama..berlapang dadalah asal tidak dedah dada..

Semua Allah punya..ingat itu..sematkan dihati dan diminda molek molek..tidak semua bijak untuk mengawal dan mengolah emosi..bukti?..ada saja yang sentap..tak pun menggulung lengan baju dik..tak kurang yang cool..walaupun hangin satu badan..hihi..itulah kita..apapun situasinya ingat..jangan sesekali sombong dengan Allah..

Nak sombong?boleh..silakan..sombonglah pada perkara perkara negatif..pada anasir yang merosakkan keimanan kita padaNYA..


Assalammualaikum..comelnya kita kerana akhlak..



Previous
Next Post »

6 comments

Write comments
December 7, 2014 at 9:46 PM delete

CN selalu kena cop sombong sbb xnampak org...kesian org rabun ni..huhu

Reply
avatar
Zizie Zack
AUTHOR
December 8, 2014 at 1:56 AM delete

zizie lak kalau orang tak tegur dulu, mmg diam je. so, org kata sombong. tapi, kalau zizie dh tegur org, org tak nak layan, memang zizie liat nak tegur dah. hehe

Reply
avatar
December 8, 2014 at 8:31 AM delete

Assalam...selamat hari isnin...lama dah tak singgah sini..

Reply
avatar
December 8, 2014 at 8:37 AM delete

Assalamualaikum, salam perkenalan.. Sombong itu penyakit.. Semoga kita semua dijauhi dr sifat-sifat negative itu semua.. Jemput singgah d blog saya ya : sakinahms.blogspot.com

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
December 8, 2014 at 8:48 AM delete

sombong biar bertempat...

Reply
avatar
December 21, 2014 at 8:15 AM delete

Kekadang Nad senyum org tak reply. Kadang orang senyum Nad pulak tak ter-reply T_T Mintak maafff. Sebab kekadang teragak agak nak senyum ke tak haha

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon