Nak tamak????..haloba jugA???

Bissmillahirahmanirahim 

Ihsan Google

Rindu..PC rindu semua ukhwah PC..tidak bertepi..dan tidak terbatas..maaf kerana PC menyepi..dan membuatkan ukhwah kesayangan kecewa datang menziarah.."haii entry lama lagi..dah berkulat ni..silalah update.."..kata nak pageview mencanak canak..tak gitu..kata nak ramai follower..apa kes..haha..Allahu..

Syukur atas setiap detik waktu..alhamdulillah masih lagi Allah lanjutkan usia..sekelip mata..terlalu banyak perkara boleh berlaku..kun fayakun..siapa kita untuk menidakkan..sekejap sedih..kemudian gembira..yang penting berpada pada..besederhana..cukup..jangan lupa kita sama sama hulur bantuan..tadah tangan berdoa pada Allah agar dugaan banjir yang menimpa segera pulih..amin..

Rambang mata..rambang hati..dah kata suka yang cantik molek..dalam memelihara aurat jangan sampai menjerat dan terjerat dengan arus kemodenan..style yo..dalam berbelanja jangan terlalu cerewet hingga peniaga nak menjerit..hanginnn..hanginn..biasa biasa yang luar biasa bukan luar biasa yang membinasa..ingat!! Jangan rambang dalam berhubungan..

Puas..bila setiap hajat dan impian tercapai terlaksana..happy..itu pasti..namun "ketenangan" itu satu anugerah..jalannya satu..kembali kepada Allah..raih perhatianNYA..kasih sayangNYA..semaikan benih tamak haloba dalam mengejar cinta Allah..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tamak haloba mengejar cinta Allah sepatutnya tidak menjejas 'kerenah' manusia walau ada ketikanya terpaksa menerjah 'halangan' tak terduga..



    BalasPadam
  2. Walaupun dah lama tak bersiaran bukan bermakna melupai dan menyepi terus kan?...

    BalasPadam
  3. betul tu..aurat pun kena cerewet juga..moga saya juga istiqamah huu insyaallah

    BalasPadam
  4. Yui..betul,,dan secara tidak langsung ini ujian untuk kita juga..

    Kak zakie..setuju..kalau cinta sesama insan sangup lakukan apa saja..sepatutnya dengan Allah lebih lebih lagi..

    Bunda..tepat sekali..menyepi untuk entry baru tapi sering singgah ziarah sahabat..

    Lola..amin..doa doa ye..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama